فراتر از خبر

زایمان مشکوک دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت بلاگر معروف که اکنون 13 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، اخیرا با خواننده پاپ ایرانی ازدواج کرده بود و به لندن مهاجرت کردن، حاصل این ازدواج یک فرزند پسر بود که در آبان ماه 1400 به دنیا آمد، اما حواشی در خصوص این زایمان با توجه به عکسهایی که توسط خود دنیا جهانبخت منتشر شده بود به وجود آمده است.

زایمان مشکوک دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت که در روز زایمان خود با انتشا یک عکس نشان داد که نه در دستش سرم بود و نه در اتاق خصوصی بیمارستان، سزارینی که تا دو روز حتی نمیتونه صاف بشینه از درد و خون ریزی. بعد هم این خانم زیرانداز بهداشتی بعد از عمل زیرش نبود که برای خونریزی پهن می کنند زیر زاعو. شکم سزارین تا مدتها همونطور بزرگ میمونه تا مدتها اما شکم ایشون چسبیده به کمرشون.

سرم را تا اخرین روزی که در بیمارستان هستی از دست بیمار در نمی آورند ایشون داخل اتاق عمل هم سرم دستشون نبود وقتی می خواین وارد اتاق عمل بشید باید صورتتون تمیز باشه اما صورن دنیا جهانبخت آرایش غلیظ داشت. این پروسه رو بیمارستان لندن برای هر مادری که رحم اجار ای استفاده کرده است انجام می دهد. که خوده کسی که بچه رو خریده مراحل زایمان رو ببینه و ایشون هم از این بچه طفل معصوم هم داره پول و بیزینس درمیاره.

زایمان مشکوک دنیا جهانبخت
زایمان مشکوک دنیا جهانبخت

ببینید در عکسها روی صورت بچه استیکر گذاشته و نوشته می خواید صورتش رو ببینید برید داخل یوتیوب برنامشو دانلود کنید که مقدار دانلودهاش بالا بره و پول براش جاری بشه و آمار بازدید کنندگانش بالابرن و تبلیغات میلیاردی بزاره. حتی سیسمونی بچه از مارک برند دیور هستش از همه چی بچه پول به دست میاره

شخص سزارینی از بس ازش خون میره حین عمل سزارین تا 3 روز سرم بهش وصله غذای نرم باید بخوره نه سوسیس سرخ شده و قهوه، شخص سزارینی بخاطر کشش بخیه های شکمش حتی نمیتونه لیوان چای دستش بگیره بعد ایشون بچه 3 و نیم کیلویی را بعد از عمل تو دست گرفته انداخته بالا داره بازی میکنه این هم یک سوتی دیگه از مادر نبودنشه، چون حتی به خودش زحمت نداده بخونه که مادر سزارینی بعد از عمل حالش چطوری هست فقط حسابی پول عکاس داده.

زایمان مشکوک دنیا جهانبخت

شخص سزارین کرده کمپوت میخوره اونم آناناس که بخیه هاش جوش بخوره نه هات داگ، بنده خدا مهرادجم دید چه خیالاتی ایشون داره که باهاش همکاسه نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا