فراتر از خبر

دریافت شماره شبا بانک ملت با پیامک

حتما می دانید که شماره شبا بانک ملت را می توان به روش های مختلفی دریافت کرد. یکی از روش ها، شماره شبا بانک ملت با پیامک است که در این مطلب به آن می پردازیم. اما قبل از آن بیایید نگاهی به بانک ملت داشته باشید.

تاریخچه ای از بانک

بانک ملت در سال 1358 با ادغام بانک های تهران، داریوش، بین المللی ایران، عمران و بیمه ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع و تجارت خارجی و فرهنگیان به وجود اومده. بانک ملت در تاریخ سی و یکم تیر ماه سال هزار و سیصد و پنجاه و نه تاسیس شد و با شماره 38077 ثبت شده. فرآیند اجرایی بانک در همین تاریخ شروع شد و با ادغامی هم که  صورت گرفت سرمایه اولیه به 33 میلیارد رسیده بود. بانک ملت در استاندارد دولت جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنه. مهم ترین هدف بانک توسعه فناوری اطلاعات و همینطور مدیریت روابط با مشتری، کیفیت خدمات، توسعه دادن منابع انسانی و بهبود دادن شاخص عملکرد می باشد.

شعار بانک ملت «بانک ملت تجربه ای متمایز» است.

 

بانک ملت اقدامات زیادی برای امنیت مشتریان خود انجام داده. و هدف بانک ملت برای ایجاد امنیت این بوده که رضایت مندی مشتریان و ترغیب مشتریان برای خدمات غیر حضوری رو انجام بده. استفاده از رسانه های غیر حضوری و امکان جدید رمز پویا در اپلیکیشن رمز نگار بانک ملت فراهم شده و هدفشم اینه که رمز پویا رو و رمز دوم یک بار مصرف را در تراکنش های غیر حضوری در اختیار مشتریان قرار بده.

بانک ملت یه کار بسیار جالب انجام داده و آن اینه که یک وب گاهی راه اندازی کرده که مردم می تونند ایده هاشون رو به بانک ارسال کنن و بانک ایده ها رو بررسی می کنه و بهترین ها رو انتخاب میکنه و اون رو در نظام بانکی در نظر میگیره.

بانک ملت دارای یه تعداد شرکت می باشد :

شرکت به پرداخت ملت زیر مجموعه بانک ملته و در سال 1384 با هدف پرداخت الکترونیک تاسیس شده و مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران رو داره و این شرکت بزرگ ترین شرکت در زمینه پرداخت الکترونیک در ایران است. شرکت به پرداخت ملت بیست و پنج درصد از سهم بازار در تراکنش های الکترونیکی رو داره و با درصد خیلی قابل توجهی در رتبه اول هستش و رتبه نخست رو در خدمات الکترونیکی در ایران داره. شرکت به پرداخت ملت دارای بالاترین شاخص پایداری سیستم هستش و پشتیبانی این شرکت حتی در دور افتاده ترین مناطق هم هست و این خیلی مفید و قابل توجه است.

یه شرکت دیگه شرکت تامین سرمایه بانک ملته که در سال 1389 تاسیس شده. این شرکت سومین نهاد در صنعت بانکداری هستش و مجوزش رو از شورای عالی بورس و اوراق بهادار گرفته.

هم چنین شرکت کارگزاری بانک ملت نیز یکی دیگر از شرکت های فعال بانک ملت است.

 

 

بانک ملت در زمینه مسئولیت اجتماعی بسیار فعاله و فعالیت های خودش رو به صورت داوطلبانه انجام میده و بر روی فعالیت های خیر خواهانه و انسان دوستانه تمرکز می کنه.

بانک ملت مسئولیت اجتماعی رو به عنوان یه فرهنگ در سازمانش قرار میده و سعی این بانک بر اینه که این فرهنگ رو در بین کارکنان نهادینه کنه. این بانک سعی میکنه در امور خیر واکنش مناسب رو در زمان مناسب انجام بده. در انتخاب مسئولیت اجتماعی این بانک در جهتی حرکت می کنه که منافع هم زمان هم برای بانک و هم برای افراد به وجود بیادو باعث خلق ارزش مشترک بشه..

مسئولیت های اجتماعی بانک در حوزه های زیر است:

  • فعالیت‌های خیرخواهانه و بشردوستانه
  • انجام امور خیر و بشر دوستانه
  • حفظ کردن محیط زیست
  • ایجاد فرهنگ
  • مدیریت مصرف منابع
  • و…

 

شماره شبا بانک ملت

شماره شبا اطلاعات یک حساب معمولی رو تو خودش داره با شماره شبا می تونید پول انتقال بدید یا دریافت کنید بدون اینکه نیاز به جزئیات حساب داشته باشید. حتی شما برای حواله هایی که از شبا استفاده میشه هم نیاز به جزئیات و اطلاعات اضافه ندارید. با شبا خطا حداقل می شه اگر اشتباه رخ بده با پیغامی فرد مطلع می شود این موارد کمترین مزایای شماره شبا است.

روش های دریافت شماره شبا

شماره شبا رو میشه از روش های گوناگونی در اختیار داشت مانند سایت های فعال در این حوزه (و یا دریافت شماره شبا بانک ملت با پیامک که هنوز این خدمت فراهم نشده) . از سایتی مثل رده می شه این کارو انجام داد شما وقتی شماره حساب را در سایت وارد کنید شماره شبا در دسترستان قرار می گیرد روش دیگر با شماره کارت است که در این روش هم سایت رده امکاناتی میده به ما که با وارد کردن شماره کارت می توان به شماره شبا دسترسی داشت این سایت یکی از سایت های بسیار کاربردی در این زمینه است که با عضویت در این سایت کلی امکانات و خدمات در اختیارتون قرار می گیره.

شماره شبا بانک ملت از سامانه ایدی پی

سایت IDPAY هم سایت بسیار خوب و مفید است در این زمینه مي توانيد از اين سايت نيز بهره بگيريد.

شماره شبا بانک ملت از سایت تهران شارژ

سايت شبکه استعلام به آدرسestelam.net   سايت فعال ديگه اي هست كه مي تونه دسترسي به شماره شبا را هم از شماره كارت و هم از شماره حساب به مشتريان بدهد.

شماره شبا بانک ملت از سایت کارت اینفو

از روش هایی مانند مراجعه حضوری و عابر بانک یا به عبارتی خودپرداز ها نیز دریافت شماره شبا فراهمه اما شاید این روش ها به علت حضوری بودنشان سخت تر از روش های دیگر باشد.

شماره شبا بانک ملت با پیامک

دریافت شماره شبا بانک ملت با پیامک هنوز برای بانک ملت وجود نداره اما این خدمت بسیار کارآمد و مناسبه و یکی از مفید ترین روش های غیر حضوری است تعدادی از بانک ها این خدمت رو ارائه می کنند اما متاسفانه همان طور که اشاره شد دریافت شماره شبا بانک ملت با پیامک امکان پذیر نیست و اگر دریافت شماره شبا بانک ملت با پیامک فراهم شود بانک ملت گامی در جهت مشتری مداری برداشته است.

در این شرایط بروز بیماری کرونا نیاز است تا بانک ها روش ها و خدمات غیر حضوری خود را افزایش دهند و دریافت شماره شبا بانک ملت با پیامک می تواند اقدامی باشد که بانک ملت در این روز ها می تواند در دستور کار خود قرار دهد و مشتریان خود را خوشحال کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا