فراتر از خبر

چگونگی درآمد دلاری در سایت آمازون + آموزش ثبت شرکت

اول از همه بیایم یک مقدار با سایت آمازون بیشتر آشنا بشیم.

سایت آمازون در ابتدا یک کتاب فروشی آنلاین بود که مشغول به کار شد.

به همین دلیل در حال حاضر نیز که یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین دنیا است، به فروش کتاب و نویسندگان اهمیت ویژه ای میدهد.

اما همه فکر میکنند برای داشتن درآمد دلاری در سایت آمازون باید یک کالای فیزیکی داشت، اما اینگونه نیست.

فروش و طبقه بندی محصولات و روش های درآمد زایی در سایت آمازون به قدری زیاد است که شما از هر طریقی میتوانید در این سایت شروع به ایجاد درآمد دلاری کنید.

اما اول از همه ساخت یک فروشگاه در سایت آمازون به چه صورت است؟

ایجاد فروشگاه در سایت آمازون

اول از همه متاسفانه باید اعلام کنیم که شما اطلاعات ایرانی خود نمیتوانید در سایت آمازون احراز هویت کنید و فروشگاه داشته باشید.

به همین دلیل باید از طریق داشتن اقامت کشورهای اطراف ایران مثل ترکیه اقدام به ایجاد فروشگاه در آمازون کنید.

اما مشکل ایجاد حساب آمازون از طریق اقامت ترکیه این است که طبق قوانین شرکت آمازون ترکیه در لیست کشورهای درجه دوم قرار گرفته است.

این به این معناست که شما برای ایجاد حساب در سایت آمازون به عنوان فروشنده نمیتوانید به صورت individual یا شخصی عمل کنید و حتما باید در ترکیه یک شرکت هم ثبت کنید و در مراحل بعدی نیز برای احراز هویت باید گواهینامه ترکیه را نیز ارائه دهید.

خبر خوب این است که با پاسپورت ایرانی می توانید در ترکیه شرکت ثبت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله ثبت شرکت در ترکیه و مزایا و معایب آن مراجعه کنید.

پس به این صورت ایجاد یک حساب فروشگاهی در سایت آمازون از طریق اقامت ترکیه هزینه زیادی را برای شما دارد.

درضمن این موضوع را نیز باید در نظر داشته باشید که طبق قوانین جدید ترکیه، اقامت از طریق اجاره خانه و ثبت شرکت دیگر میسر نیست و روش های دریافت اقامت ترکیه در حال حاضر خرید ملک و دانشجویی میباشد.

دریافت اقامت کشورهای دیگر نیز یا غیر ممکن است و یا به میزان اقامت ترکیه سخت و هزینه بر شده است.

اما شما در صورتی که حساب بانکی VIP داشته باشید میتوانید بخش دریافت هزینه از سایت آمازون را به راحتی داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد باز کردن حساب سوئیفت دار در ترکیه میتوانید بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

اما مشکل اصلی وریفای حساب فروشگاهی آمازون است، چه کار کنیم؟

شما میتوانید یک کاری انجام دهید که ممکن است یک کم براتون ریسک داشته باشه، پس این مورد رو ترجیحا کشوری را انتخاب کنید که حداقل یک نفر آشنا در اون کشور داشته باشید تا بعدا حساب بیزینس آمازون شما به مشکل نخورد.

شما تنها با داشتن یک شماره موبایل و یک آدرس تایید شده میتوانید حساب خودتان را فعال کنید.

البته شماره موبایل و آدرس هر دو باید از یک کشور باشد و نکته خوب داستان این است که شما احتیاجی به نشان دادن مشخصات فردی مثل کارت اقامت یا پاسپورت ندارید.

البته توجه داشته باشید شما باید یک حساب بانکی بین الملل و معتبر به نام خودتان داشته باشید.

برای داشتن یک حساب بانکی نیز میتوانید از خدمات شرکت ترکیه هلپر استفاده کنید.

حالا که به راحتی یک حساب بیزینس آمازون ایجاد کردین وقتشه که استارت کار را بزنید.

فروش محصول در سایت آمازون

آمازون

اولین و اصلیترین کاری که میشود در سایت آمازون جهت ایجاد درآمد دلاری انجام ایجاد یک فروشگاه و فروش محصولات است.

البته اگه به طور مستمر در ایران باشید، به دلیل تحریم شرکت های پستی ممکن است در ارسال یک مقدار به مشکل بخورید اما شرکت های معتبری در ایران نیز هستند که خدمات ارسال محصولات به سراسر دنیا در انجام میدهند.

بهتر است قبل از شروع کار هزینه ارسال محصول را نیز مشخص کنید تا در هزینه نهایی متضرر نشوید.

بعد از آن قیمت گذاری یکی از شروط موفقیت در فروش محصولات آنلاین در سطح جهانی است.

به دلیل ارزان بودن مواد اولیه نسبت به کشورهای دیگر و همچنین اختلاف زیاد قیمت دلار به تومان شما میتوانید محصولاتی باکیفیت ولی با قیمت پایینتر نسبت به رقبا بازار فروش را از آن خود کنید.

اما همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم راه های ایجاد درآمد دلاری در سایت آمازون بسیار زیاد است و شما حتی بدون داشتن محصول نیز میتوانید در این سایت مشغول به درامد زایی باشید.

ارزون بخر، گرون بفروش

یکی از استراتژی هایی که خیلی از افراد آن را انجام میدهند خرید محصولات مختلف با قیمت کم و فروش آن به قیمت بالاتر در آمازون است.

اما شاید با خودتان بگویید که خب چه کاریه؟ مشتری چرا خودش ازسایت های ارزان مستقیم خرید نمیکند.

توضیح این موضوع بسیار گسترده است، هزینه پست، اعتماد نکردن مردم به سایت های چینی، مطلع نبودن از این سایت ها و … علت هایی است که میتوان گفت مردم مستقیم از آمازون فقط خرید میکنند.

شما میتوانید محصولات را به صورت عمده یا خرد از سایت هایی مثل علی بابا و علی اکسپرس چین خریداری کنید و به دست مشتریان خود که از سایت آمازون داشتید برسانید.

به ترتیب مثلا شما یک محصول 10 دلاری را که از سایت علی اکسپرس تهیه کردید، در فروشگاه خود در سایت امازون 50 دلار بفروش برسانید.

حتی لازم به دپو کردن اجناس نیست، شما میتوانید عکس محصول را در فروشگاه آمازون خود قرار دهید و بعد هر زمان که کسی از آن محصول سفارش داد شما آن را خرید و بعد ارسال کنید.

 

فروش کتاب دیجیتال در سایت آمازون

در ابتدای مقاله به موضوع اهمیت سایت آمازون به کتاب و نویسنده ها گفتیم.

شما اگر ایده خوبی برای یک رمان یا حتی یک کتاب با هر حجم و اطلاعاتی داشته باشید میتوانید آن را به صورت دیجیتال ایجاد کنید و فایل کتاب خود را بدون هزینه های جانبی مثل چاپ و حمل و نقل و … به فروش برسانید.

به طور مثال اگر شما یک کتاب را بنویسید، لزومی به نوشتن کتاب با تعداد صفحه بالا هم نیست و اگر شما یک موضوع خوب و کاربردی و به قولی همه پسند و در حد 60 صفحه هم بنویسید و آن را در فروشگاه سایت آمازون با قیمت 2 دلار قرار دهید ظرف حدود 2 – 3 ماه به طور میانگین 2000 نسخه از کتاب خود را به فروش میرسانید.

4 هزار دلار برای یک کتاب در مدت زمان کم! رقم وسوسه کننده ای هست.

این میزان به دلیل فروش بسیار بالا کتاب در سایت آمازون است.

البته توجه داشته باشید که کتاب به زبان انگلیسی باشد که مخاطبهای زیادی بتوانند از آن استفاده کنند.

البته توجه داشته باشید برای فروش کتاب در آمازون باید شماره شابک داشته باشید که به راحتی در ایران قابل ایجاد است . البته این شماره بین المللی است و مربوط به نشر و انتشارات میباشد.

فروش طرح گرافیکی در سایت آمازون

فروش در آمازون

یکی از سرویس های جدید درآمد زایی در سایت آمازون سرویس Amazon Merch است.

شما با استفاده از این سرویس میتوانید یک تصویر گرافیکی در فتوشاپ، ایلاستریتور و … ایجاد کنید و بعد از آن بقیه موارد را به سایت آمازون بسپارید.

در این سیستم شرکت آمازون از طرح شما برای تیشرت و ماگ استفاده میکنم و تمامی امور چاپ و ارسال محصول مورد نظر را شرکت آمازون انجام میدهد و شما درگیر این مسائل نمیشوید.

در این حالت شما بهتر است اخبار آمریکا را زیر نظر داشته باشید تا هر زمان اتفاقات مردمی شکل گرفت مثل انتخابات یا تظاهرات و جنبش های مردمی، سریعا یک طرح متناسب با موضوع طراحی کنید و در این سیستم قرار دهید.

بدون شک سریع میتوانید تیراژ بالایی از طرح تیشرت های خود را به فروش برسانید.

فروش محصولات هنری در سایت آمازون

اگر شما هم محصولاتی مثل زیورآلات، کیف پول چرم و … در منزل یا کارگاه کوچک خود تولید میکنید میتوانید از طریق بخش حمایتی Amazon Handmade استفاده کنید و محصولات خودتان را به فروش برسانید.

البته این بخش از آمازون دو رقیب سرسخت Etsy و Ebay را دارد که نباید از آنها نیز غافل شد.

اما شما میتوانید به راحتی از طریق سایت آمازون دست سازه های خودتان بفروشید و درآمد دلاری خودتان را مستقیما در حساب بین المللی و وریفای شده خودتان داشته باشید.

تا اینجای کار فروش محصولات فیزیکی و دیجیتالی را در آمازون به شما آموزش دادیم.

اما سایت آمازون خیلی گسترده تر و بزرگ تر میباشد.

در مقاله ای که بعدا در سایت منتشر میکنیم روش های همکاری با شرکت آمازون چه به صورت دورکاری و چه در محیط را به شما آموزش میدهیم تا بتوانید درآمد دلاری و پایداری برای خودتان ایجاد کنید.

در نهایت جهت افتتاح حساب بین المللی و معتبر میتوانید از طریق لینک سایت https://turkeyhelper.com ترکیه هلپر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا