فراتر از خبر

سیلی ویل اسمیت کار دستش داد

ویل اسمیت مدت ده سال از حضور در مراسم اسکار منع شد. در پی سیلی که او روی سن مراسم به صورت کریس راک زد، در ده سال آینده نمی‌تواند در مراسم اسکار حضور بهم رساند.

اسمیت پس از شوخی کریس راک با همسرش جیدا اسمیت روی سن رفت و به صورت او سیلی زد. شوخی او درباره کچلی همسر ویل اسمیت بود. هفته گذشته ویل اسمیت از عضویت از آکادمی علوم و هنر سینمایی استعفا داد. و حرکت خود را در مراسم اسکار طی بیانیه ای «شوک برانگیز، دردناک وغیرقابل توجیه» خواند.

روز جمعه، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی در نامه ای به اعضایش رفتار اسمیت را «غیرقابل قبول» خواند و گفت که برنده جایزه اسکار به مدت 10 سال اجازه حضور در هیچ رویداد یا برنامه ای را نخواهد داشت که توسط آکادمی برگزار می شود.

آکادمی در نامه‌ای به اعضا نوشت: «این اقدامی که امروز در پاسخ به رفتار ویل اسمیت انجام می‌دهیم، گامی به سوی هدفی بزرگ‌تر برای حفاظت از امنیت اجراکنندگان و مهمانانمان و بازگرداندن اعتماد به آکادمی است.»

ویل اسمیت در سخنرانی خود پس از بردن جایزه اسکار از اعضای آکادمی و حاضران ودیگر نامزدها طلب بخشش کرد.

هیئت مدیره آکادمی ابتدا قرار بود در 18 آوریل تشکیل جلسه دهد تا در مورد اقدامات انضباطی احتمالی از جمله تعلیق یا محرومیت احتمالی ویل اسمیت از آکادمی بحث کند. با این حال، هفته گذشته اسمیت از آکادمی استعفا داد / دنیای تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا