اخبار بورس

بورس 17 بهمن 1400 سقوط کرد

در معاملات امروز قیمت سهام تمامی نمادهای خودرویی، پالایشی و گروه سرمایه‌گذاری‌ها افت کرده و این 3 گروه بزرگ قرمزترین گروه‌های بازار سهام هستند.

بورس 17 بهمن 1400 سقوط کرد

به گزارش بورس فردا و به نقل از اکو ایران،  در 2 ساعت ابتدایی معاملات امروز، یکشنبه 17 بهمن ماه، شاخص کل با افت 18 هزار واحدی به سطح یک میلیون و 286 هزار واحد رسیده تا بار دیگر به کانال 1.2 میلیونی سقوط کند. شاخص کل هم وزن نیز با 5 هزار واحد کاهش به سطح 327 هزار واحد رسیده است. همچنین شاخص کل فرابورس با افت 218 واحدی در سطح 17 هزار و 405 واحد ایستاده است.

لیدرهای بازار

نماد‌های پارسان، وغدیر، شبندر، شپنا، شپدیس، فولاد، نوری، شتران و خودرو بیش‌ترین اثر را در افت شاخص کل بورس دارند و در فرابورس نیز نمادهای آریا، زاگرس، شاوان و شگویا پیشران بازار هستند.

در جدول پرتراکنش‌ترین نمادهای بورس فملی صدرنشین است و فولاد و شتران در رتبه‌های بعدی هستند. در فرابورس نیز نمادهای تجلی، کرمان و توسن پرتراکنش‌‌ترین نمادها هستند.

در معاملات امروز قیمت سهام تمامی نمادهای خودرویی، پالایشی و گروه سرمایه‌گذاری‌ها افت کرده و این 3 گروه بزرگ قرمزترین گروه‌های بازار سهام هستند. همچنین اغلب نمادهای گروه‌های محصولات شیمیایی و فلزات اساسی قرمزپوش شدند.

ارزش معاملات

ارزش معاملات بازار سهام تا این لحظه به 8 هزار و 776 میلیارد تومان بالغ شده که 2 هزار و 808 میلیارد تومان به بورس و 5 هزار و 968 میلیارد تومان به فرابورس اختصاص دارد.

نقشه بورس

11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا