فراتر از خبر

توجیه نوازنده ویولن کنسرت آرون افشار + فیلم

در کنسرت اخیر آرون افشار هنگامی که آرشه ویولن پاره شد هیچ گونه تغییری در صدای ویالون ایجاد نگردید و همین امر تعجب همگان را برانگیخت به گونه ای که گفته میشود احتمالا کنسرت این خواننده ی جوان پلی بک بوده است. در چندین سال گذشته این حواشی در مورد بعضی دیگر از خوانندگان مانند حمید هیراد نیز وجود داشته است. در ادامه توضیحی در مورد حواشی پلی بک کنسرت آرون افشار ارایه خواهیم داد.

حواشی پلی بک کنسرت آرون افشار

نو

 

در این کنسرت، آرشه ویولن، پاره می‌شود ولی صدای ساز با همان کیفیت همچنان شنیده می‌شود و در این رابطه بهمن بابازاده، خبرنگار بخش موسیقی در توئیتی می‌نویسد: “در کنسرت آرون افشار آرشه ویولون پاره می‌شود، ولی صدای ساز با همان کیفیت همچنان شنیده می‌شود.”

کاربران زیادی عنوان می‌کنند در حالی که مرم برای بلط‌های گران کنسرت هزینه می‌کنند و از خواننده‌ی مورد علاقه‌ی خود حمایت می‌کنند اما در نهایت در کنسرت زنده به حالت پلی بک (لب خوانی) اجرا می‌شود و بسیار جای تعجب و تاسف دراد که کنسرت‌ها در ایران شکل جدید این چنینی به خود گرفته است.

اما “پرهام حسینی” نوازنده ویولن ارکستر “آرون افشار” در این باره توضیحاتی ارائه کرد. وی در یک ویدئوی کوتاه می‌گوید در صحنه‌ی اجرا خواننده هم هنگام به جای اسم آرشه، می‌گوید “چوب” و من این را برای هوادران خود تهیه کرده بود. برخی افراد سودجو قصد دارند از اتفاقی که در کنسرت رخ داد سوءاستفاده کنند و حاشیه‌سازی کنند.

توضیح ویالونیست کنسرت آرون افشار در مورد حواشی اخیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا