فراتر از خبر

بهترین منابع کنکور تجربی از نظر های بوک

آرزوی همه دانش‌آموزان پایه دوازدهم رشته تجربی این است که بتوانند در کنکور رتبه‌ خوبی به دست بیاورند و با قبول‌شدن در رشته‌هایی مانند پزشکی، آینده شغلی خود را رقم بزنند. یکی از بهترین و تاثیرگذارترین ابزارهای کمک آموزشی که به پیشرفت تحصیلی و موفقیت داوطلبان کنکور تجربی کمک زیادی می‌کند، کتاب‌‌های کمک درسی این رشته هستند. با خرید کتاب‌های کمک درسی به‌عنوان بهترین منابع کنکور تجربی، درک دانش‌آموزان از مباحث درسی و سطح علمی آن‌ها به میزان زیادی بهبود خواهد یافت؛ زیرا در این کتاب‌ها مطالب به‌صورت جامع و کامل‌تری توضیح داده شده‌‌اند. یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر برای خرید بهترین منابع کنکور تجربی فروشگاه اینترنتی‌ های بوک است. این فروشگاه کتاب‌های کمک درسی را با تخفیف‌های ویژه به دانش‌آموزان عرضه می‌کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی چند کتاب کمک درسی بپردازیم.

بهترین منابع کنکور تجربی 1402

خبرهای منتشر‌شده از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور حاکی از آن است که کنکور در سال 1402 با تغییرات اساسی برگزار خواهد شد. دانش‌آموزان باید با آگاهی کامل از این تغییرات خود را برای حضور در کنکور آماده‌‌ کنند. تغییرات کنکور در سال 1402 عبارتند از: برگزاری کنکور در دو مرحله، تاثیر 60 درصدی سوابق تحصیلی در نتیجه کنکور، حذف دروس عمومی از کنکور، حذف‌شدن زیر گروه‌ها. دروس تخصصی کنکور تجربی و ارائه سوالات این دروس به ترتیب شامل درس‌های زمین شناسی، ریاضی، زیست، فیزیک و شیمی است. در ادامه به معرفی بهترین منابع تخصصی کنکور تجربی میپردازیم.

بهترین منابع کنکور تجربی برای درس تخصصی شیمی

بهترین منابع کنکور تجربی برای درس تخصصی شیمی

یکی از بهترین منابع کنکور تجربی برای درس تخصصی شیمی که در بین دانش‌آموزان طرفداران بسیار زیادی دارد، کتاب شیمی مبتکران بهمن بازرگان است. در دو دهه اخیر کیفیت بسیار بالای کتاب‌های شیمی مبتکران این کتاب‌ها را به یکی پرفروش‌ترین و بهترین منابع کنکور تجربی تبدیل کرده‌است. سطح تست‌های کتاب شیمی مبتکران شامل تست‌های آسان، متوسط، سخت و خیلی سخت است. تست‌های سخت زمان بیشتری برای پاسخ نیاز دارند و هر دانش‌آموزی که بتواند به این سطح از سوالات کتاب‌های شیمی مبتکران پاسخ دهد به احتمال زیاد 80 درصد از سوالات شیمی را در کنکور پاسخ خواهد داد. تعداد محدودی از داوطلبان کنکور تجربی قادرند به سوال‌های خیلی سخت کتاب‌های شیمی انتشارات مبتکران پاسخ بدهند. از مزایای شیمی مبتکران می‌توان به مواردی مانند پوشش تمام نکات و مطالب درس شیمی، ارائه درسنامه‌های مفصل و کامل و ارائه تست‌های متنوع اشاره کرد. این انتشارات بهترین منابع کنکور درس تخصصی شیمی را برای پایه‌های دهم تا دوازدهم به‌صورت تک جلدی، دو جلدی و شیمی جامع مبتکران ارائه می‌دهد. دانش‌آموزان برای خرید این کتاب‌ها با تخفیف ویژه 20 درصدی می‌توانند به فروشگاه اینترنتی های بوک نمایندگی انتشارات مبتکران مراجعه‌‌کنند.

https://hibook.co/product-category/مبتکران/شیمی-مبتکران/

 

بهترین منابع کنکور تجربی برای درس تخصصی فیزیک

یکی دیگر از کتاب‌های کمک درسی پرفروش که به‌عنوان بهترین منابع کنکور تجربی برای درس تخصصی فیزیک توسط دانش‌آموزان زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد، کتاب‌‌های فیزیک میکرو طبقه‌‌‌‌بندی گاج هستند. این کتاب‌های کمک درسی باکیفیت توسط انتشارات معروف گاج منتشر می‌شوند. دلیل نامگذاری کتاب‌های فیزیک پایه میکرو طبقه‌‌‌‌بندی گاج و فیزیک دوازدهم میکرو طبقه‌‌‌‌بندی گاج به نام میکرو این است که مطالب کتاب‌های فیزیک به‌صورت مباحث بسیار جزئی و فصل به فصل و خط به خط تفکیک شده‌اند. انتشارات گاج مطالب کتاب‌های کمک درسی فیزیک را طبق تقویم آموزشی مدارس ‌پیش‌می‌برد تا با معلم‌ها و اساتید هماهنگ باشد. از مهمترین مزایای کتاب‌های میکرو گاج فیزیک می‌توان به مواردی مانند لحن ساده و قابل فهم، تست‌های فراوان و بسیار متنوع و ارائه پاسخنامه تشریحی اشاره کرد‌. کتاب‌های میکرو طبقه‌‌‌‌بندی گاج با تخفیف 25 درصدی در فروشگاه اینترنتی های بوک ارائه می‌شوند.

https://hibook.co/micro-gaj/

بهترین منابع کنکور تجربی برای درس تخصصی زیست

بهترین منابع کنکور تجربی زیست

دو نمونه از کتاب‌های کمک درسی پرفروش و پرطرفدار در بین دانش‌آموزان که به‌عنوان بهترین منابع کنکور تجربی برای درس تخصصی زیست شناخته می‌شود، کتاب زیست خیلی سبز و کتاب آی کیو زیست شناسی خیلی سبز است. این کتاب‌ها توسط انتشارات خیلی سبز منتشر می‌شود. کتاب‌های جامع خیلی سبز تمام مطالب کتاب‌های درسی را پوشش می‌دهند و آن‌ها را در قالب درسنامه‌های بسیار کامل و منابع تستی متنوع در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهند. در واقع کتاب های جامع خیلی سبز از جمله کتاب زیست خیلی سبز، از منابع کمک آموزشی بسیار مفید به‌شمار می‌روند. مهمترین مزایای کتاب خیلی سبز زیست عبارتند از: لحن ساده، روان و قابل فهم، کامل‌بودن درسنامه به همراه بررسی دقیق نکات تستی، ارائه تست‌های طبقه‌بندی‌شده از زیست شناسی پایه، تفکیک تست‌های تالیفی به‌صورت سطح‌‌‌‌بندی‌شده، ارائه پاسخ تشریحی برای تست‌ها به همراه آموزش دقیق نکات کنکوری. فروشگاه اینترنتی های بوک کتاب های جامع خیلی سبز را با تخفیف‌های ویژه به دانش‌آموزان کنکوری ارائه می‌دهد.

https://hibook.co/تست-جامع-خیلی-سبز/

بهترین منابع کنکور تجربی برای درس تخصصی ریاضی

 

کتاب‌ ریاضیات جامع تجربی یکی از بهترین منابع کنکور تجربی به‌شمار می‌رود. کتاب های آی کیو گاج برای درس تخصصی ریاضی به‌عنوان یکی از کتاب‌های مطرح کمک درسی بازار مطالب ریاضیات دهم تا دوازدهم رشته تجربی را دربر می‌گیرد و دارای بانک جامعی از تست‌های کنکوری دشوار است. از مهمترین مزایای کتاب های آی کیو گاج و کتاب ریاضیات جامع تجربی می‌توان به مواردی مانند ارائه بیش از سه هزار تست ریاضی به همراه پاسخنامه تشریحی، ارائه روش‌های حل مسائل ریاضی برای تست‌ها، ارائه نکات مهم آموزشی و درسنامه، لحن قابل فهم برای پاسخنامه‌ها و بررسی مثال‌های مهم کتاب‌های ریاضی اشاره کرد.

بهترین منابع کنکور تجربی برای درس تخصصی ریاضی

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی بهترین منابع کنکور تجربی برای درس‌های تخصصی این رشته شامل دروس شیمی، فیزیک، زیست و ریاضی پرداختیم. با توجه به این که وقت کلاس‌های درسی در مدارس محدود است و معلمان و اساتید فرصت کافی برای انجام تمرینات بیشتر در کلاس ندارند، به دانش‌آموزان توصیه می‌کنند که با خرید کتاب‌های کمک درسی سطح دانش و اطلاعات خود را افزایش دهند و با آمادگی کاملی در جلسه کنکور حضور داشته‌باشند. استفاده از کتاب‌های کمک درسی تاثیر به‌سزایی در بهتر‌شدن رتبه کنکور دارد. امیدواریم از مطالب ارائه‌شده در این مقاله کمال استفاده را برده‌باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا