فراتر از خبر

ماجرای ضرب و شتم زنی در خیابان های دزفول چیست؟

یک زن دزفولی توسط فردی مسلح مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. خبرگزاری فارس نوشته درگیری به خاطر اختلاف خانوادگی بوده است.

در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی که ضرب و شتم یک خانم در خیابان‌های شهرستان دزفول توسط فردی مسلح را نشان می‌دهد توسط خبرنگار فارس مورد پیگیر قرار گرفت. این درگیری بر سر یک اختلاف شخصی و خانوادگی اتفاق افتاده و هرگونه سرقت و زورگیری رد می‌شود. فرد دارنده سلاح و ضارب به علت حمل سلاح و نمایش قدرت با آن تحت تعقیب است.

پس از انتشار این فیلم گفته شد که یک نظامی لباس شخصی اقدام به ضرب و شتم یک زن دزفولی کرده است و موجی از انزجار در افکار عمومی نسبت به این صحنه تلخ ایجاد شد. در شبکه‌های اجتماعی گفته شده این فرد لباس شخصی بوده است، با این حال منابع رسمی این موضوع را تایید نکرده‌اند. خبرگزاری فارس امروز نوشته این فرد ارتباطی با نیروهای نظامی نداشته است و ماجرا به خاطر اختلافات خانوادگی بوده است.

تا این لحظه هیچکدام از نهادهای نظامی که از نیروهای لباس شخصی استفاده می‌کنند، درباره مسائلی که در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده، چیزی نگفته‌اند اما احتمالا در روزهای آینده با روشن شدن بیشتر ابعاد ماجرا اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد. با این حال فعلا تنها پیگیری مربوط به فارس بوده که هر گونه ارتباط را با تمام نهادهای نظامی را رد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا