اخبار مهم اقتصادی

تخریب بخش بخش ساختمان متروپل در دستور کار قرار گرفت

پروژه متروپل آبادان که شامل ده طبقه بود روز دوم خرداد ماه فرو ریخت در طی این حادثه ۴۰ درصد از این برج تخریب شد. در حال حاضر قرار است تخریب بخش بخش این ساختمان با ماشین آلات سنگین صورت بگیرد. در ادامه خبر کامل تخریب کامل ساختمان متروپل را بخوانید

تخریب بخش بخش متروپل

محمدرضا اسکندری مدیرعامل منطقه آزاد اروند اعلام کرد با توجه به اینکه قرارگاه خاتم الانبیا به عنوان پیمانکار تخریب متروپل تعیین شد در حال حاضر قرار است سازه نیمه کاره متروپل به صورت بخش به بخش توسط این قرارگاه تخریب گردد.

او در ادامه در مورد هزینه پروژه تخریب ساختمان متروپل عنوان کرد به منظور تسهیل در امور کسبه و شهروندان ساکن در محدوده محل حادثه قراردادی را به عنوان کارفرما با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا امضا کردیم و این مبلغ در حال حاضر به صورت علی الحساب است و در پایان پروژه مبالغ هزینه شده به این سازمان باز میگردد.
او در ادامه اضافه کرد زمان این قرارداد سه ماهه است اما به دلیل وجود مشکلاتی مانند عدم تخلیه محلهای سکونت توسط ساکنین در حال حاضر در حال پیگیری های مورد نیاز برای آغاز عملیات می باشیم.
اسکندری در مورد تخریب بقایای ساختمان متروپل گفت تاکنون روش‌های مختلفی بررسی شده و در نهایت موضوع انفجار منتفی گردیده و قرار است تخریب بخش بخش ساختمان با استفاده از ماشین آلات سنگین در دستور کار قرار بگیرد. علاوه بر آن به دلیل اینکه موضوع نشست زمین و عوارض زمین مانع حضور ماشین آلات سنگین در آن محل می‌گردد مقرر شده ابتدا زیرسازی های لازم برای تحمل وزن ماشین آلات سنگین ایجاد گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا