فراتر از خبر

علی صالحی و یوسف تیموری چه نسبی دارند؟

نسبت علی صالحی و یوسف تیموری و اینکه این دو هنرمند با یک دیگر پسرخاله هستند یا خیر، برای بسیاری از هنردوستان جای سوال است.  در این مطلب به بررسی این موضوع پرداختیم.

علی صالحی و یوسف تیموری چه نسبی دارند؟

به گزارش بورس فردا، جوکر در فصل چهارم خود میزبان یوسف تیموری، یوسف صیادی، سیاوش مفیدی، پوریا پورسرخ، بهزاد محمدی، علی صالحی، مهران رجبی، شهاب عباسی است.

یوسف تیموری برای خنداندن باقی شرکت کننده ها یک خاطره از سبزی پاک کردن علی صالحی با مادرش تعریف کرد، علی صالحی در جواب به سیاوش عباسی که گفت؛ علی چرا رفتی با مادر یوسف سبزی پاک کردی؟ گفت خالمه!

به همین خاطر این برای بسیاری از مخاطبان این برنامه دیدنی و مهیج پیش آورده که نسبت علی صالحی و یوسف تیموری چیست؟ علی صالحی واقعا پسر خاله یوسف تیموریه؟ یا به دلیل راحتی و احترام مادر یوسف رو خاله صدا می کند؟

بسیاری از طرفداران یوسف تیموری می گویند او با علی صالحی نسبت فامیلی دارد و آن ها پسرخاله هستند، اما عده ای دیگر معتقدند علی صالحی به اصطلاح به مادر یوسف تیموری خاله می گوید.

متاسفانه هنوز منبع دقیقی نسبت فامیلی این دو هنرمند مردمی را تایید نکرده است اما این خاطره یوسف تیموری بیانگر روابط خوب و قوی او با علی صالحی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا