فراتر از خبر

فال حافظ امروز یکم اردیبهشت 1401 (برای متولدین همه ماه ها با تفسیر دقیق)

فال گرفتن از دیوان حافظ معمولاً در مناسبت‌هایی مانند عید نوروز، چهارشنبه‌سوری، شب چله، سیزده‌به‌در، چهارشنبهٔ آخر ماه صفر و سیزده صفر انجام می‌شود. درواقع زمانی که شخص نیت مشخصی دارد از جمله هنگام فراق یار یا انتظار آمدن شخصی یا پیش‌آمدن مشکلی برای عزیزی و یا چیرگی اندوهی بر وجود فردی و … فال زدن رایج است.  به این ترتیب مردم به فال حافظ معتقد بوده و پیش از انجام کاری یا درک واقعه ای به سراغ دیوان حافظ رفته و یاری مطلبند.

در ادامه مطلب با فال حافظ امروز یکم اردیبهشت 1401 که برای متولدین همه ماه ها و با تفسیر دقیق می باشد، همراه باشید.

فال حافظ امروز با تعبیر دقیق – پنجشنبه یکم اردیبهشت 1401

به یاری خدا بخت مدد کرده و آرزویت برآورده خواهد شد. در زندگی تحول ایجاد خواهد شد و احساس جوانی و شادابی خواهی کرد. سپاس گذاری و قدردانی از خداوند مهربان و روزی ده را فرافوش نکنیم چرا که خداوند در زمانی که فکرش را نمی کنیم راه موفقیت را برایمان خواهد گشود.

فـال حـافـظ امروز متولدین فروردین

هر آن کو خاطر مجموع و یار نازنین دارد
سعادت همدم او گشت و دولت همنشین دارد
بلاگردان جان و تن دعای مستمندان است
که بیند خیر از آن خرمن که ننگ از خوشه چین دارد

تفسیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد آفرین بر شما که تصمیم عاقلانه ای گرفته اید. سعادت و دولت یکجا نصیبتان می‌شود. در کاری که انجام می دهید ذلت و خواری وجود ندارد. به وصال یاری می رسید که از هر سو حسن دارد. توانایی های خودتان را نشان بدهید و مثل همیشه به مستمندان کمک کنید.

فـال حـافـظ امروز متولدین اردیبهشت

حسن تو همیشه در فزون باد
رویت همه ساله لاله گون باد
اندر سر ما خیال عشقت
هر روز که باد در فزون باد

تفسیر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که خوبی ها و محسناتتان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواهتان هستند. همه در مقابلتان خودشان را کوچک می دانند. فتنه را خاموش و آشتی ها را برپا می سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند.

فـال حـافـظ امروز متولدین خرداد

شنیده‌ام سخنی خوش که پیر کنعان گفت
فراق یار نه آن می‌کند که بتوان گفت
نشان یار سفرکرده از که پرسم باز
که هر چه گفت برید صبا پریشان گفت

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد تهمتی به شما زده اند که از طرف دشمن است. درد هجر بزرگی را تحمل می کنید. اما تن به رضای خداوند دهید. مطمئن باشید جواب خوبی ها و ثوابی را که کرده اید در جایی دیگر خواهید گرفت. حرف های خود را بر اساس فرض و شک نزنید که بر علیه خودتان استفاده می کنند. بذر خوبی بکارید تا شاهد رویش خوبترین ها باشید.

فـال حـافـظ امروز متولدین تیر

نقد صوفی نه همه صافی بی‌غش باشد
ای بسا خرقه که مستوجب آتش باشد
ناز پرورد تنعم نبرد راه به دوست
عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد

تفسیر فال حافظ :

فال حافظ امروز شما می گوید تو مورد اعتماد دیگرانی. اگر در کار خود غل و غش داشته باشی هم خودت را ازبین می بری هم دیگران را ، پس از تجربه ی خودت استفاده کننودادبرتر،و دست دیگران را هم بگیر. حیف از توست که با حیله و ریا بخواهی زندگی کنی. ذات تو مثل یک سجاده پاک و بی ریاست. مراقب شیطان باش.

فـال حـافـظ امروز متولدین مرداد

آن که رخسار تو را رنگ گل و نسرین داد
صبر و آرام تواند به من مسکین داد
وان که گیسوی تو را رسم تطاول آموخت
هم تواند کرمش داد من غمگین داد

تفسیر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید زمانی به گنج و ثروت می رسی که قناعت داشته باشی. در آن صورت است که خداوند هم کرمش را بیشتر خواهد کرد. حاجتی داری که خیلی زود به آن می رسی به شرط اینکه حق دیگران را ضایع نکنی و بدان جوانی و زیبایی همیشه ماندنی نیست پس جمالت مغرور نباش.

فـال حـافـظ امروز متولدین شهریور

ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما
آب روی خوبی از چاه زنخدان شما
عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده
بازگردد یا برآید چیست فرمان شما

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد عاشق که شیفته وصال است همه هستی خود را وقف راه آغاز شده خود می کند اما در این میان برای پشت سر گذاشتن رقبا همتی درخور می‌خواهد و همچنین صفا و پیراستگی درون و اندکی عنایت محبوب.

فـال حـافـظ امروز متولدین مهر

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد
وجود نازکت آزرده گزند مباد
هر آن که روی چو ماهت به چشم بد بیند
بر آتش تو بجز جان او سپند مباد

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که از اینکه همیشه سلامت و تندرست هستی خدا را شکر نمی کنی. با اینکه ظاهرا” خشن هستی اما باطنی بس لطیف داری.نودادبرتر از چشم زخم ایمن هستی. رقیب نداری از طعنه ی اطرافیان نرنج. کار خودت را انجام بده. حاجت تو برآورده می شود.

فـال حـافـظ امروز متولدین آبان

سحر بلبل حکایت با صبا کرد
که عشق روی گل با ما چه ها کرد
از آن رنگ رخم خون در دل افتاد
و از آن گلشن به خارم مبتلا کرد

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد خود کرده را تدبیر نیست. همت کن از دوست کمک بخواه. ریا و حیله را کنار بگذار و راه راست را پیش بگیر آن وقت می بینی که چطور خداوند به راحتی بلایا را برطرف می کند. تو هم به خودت بیا با خدا عهد و پیمان ببند تا به فر دولت برسی.

فـال حـافـظ امروز متولدین آذر

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست
که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست
در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست
چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تفسیر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید که خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

فـال حـافـظ امروز متولدین دی

اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را
به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را
ز عشق ناتمام ما جمال یار مستغنی است
به آب و رنگ و خال و خط چه حاجت روی زیبا را

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید اگر چیزی را می خواهی باید برای آن تلاش کنی. در عشق ثابت قدم باش و دوست را کسی مپندار که تو را تحسین می‌کند. به نصیحت بزرگان توجه داشته باش تا به سعادت برسی. در کارهایت زیاد دست به دست مکن.

فـال حـافـظ امروز متولدین بهمن

هر که را با خط سبزت سر سودا باشد
پای از این دایره بیرون ننهد تا باشد
من چو از خاک لحد لاله صفت برخیزم
داغ سودای توام سر سویدا باشد

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که عشقی در دل داری که حتی مرگ هم نمیتواند ذره ای از اهمیت این عشق شما بکاهد. بخدا توکل داشته باش که هر کس با خدا بودنودادبرتر و از راه او بیرون نرفت، غمی به دل او راه پیدا نمی کند و هر لحظه ی عمر خود را وقف او مینماید. فرصت را غنیمت بدان. ان شاءالله که به خواسته ات خواهی رسید.

فـال حـافـظ امروز متولدین اسفند

صبا اگر گذری افتدت به کشور دوست
بیار نفحه‌ای از گیسوی معنبر دوست
اگر چه دوست به چیزی نمی‌خرد ما را
به عالمی نفروشیم مویی از سر دوست

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا