فراتر از خبر

دفاع رحیم پورازغدی: حضور زنان در ورزشگاه از نظر شرعی حرام نیست

رحیم پورازغدی از حضور زنان در ورزشگاه و مشاهده مسابقات فوتبال از نزدیک دفاع کرد و گفت: حضور زنان در ورزشگاه از نظر شرعی حرام نیست.

پورازغدی می گوید: حضور زنان در ورزشگاه با حضور زنان در سینما و جامعه چه فرقی می‌کند؟ کسانی که مخالف حضور بانوان در ورزشگاه هستند، تنها به دلیل خشونت احتمالی در حاشیه مسابقات چنین صحبت‌هایی را بیان می‌کنند.

جزئیات کامل را در ویدئو زیر ببینید.

منبع: فارس

رحیم پور ازغدی

حسن رحیم‌پور ازغدی زاده ۱۳۴۳/۱۳۴۴ در شهرستان مشهد سخنران، نظریه‌پرداز توطئه و ایدئولوگ محافظه‌کار اصولگرای ایرانی است. وی از سال ۱۳۸۲ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ایران بوده‌است.

او از نسل جدید سخنرانان اصولگرا به‌شمار می‌رود که بدون آموزش عمیق دینی سعی درآمیختن تئوری‌های توطئه با ادعاهای کلامی دارد تا نظام و سیاست‌های آن را تئوریزه کند و توجیه ایدئولوژیک شیعی برای آن ارائه کند.

علی میرسپاسی، استاد کالج هنر و علم دانشگاه نیویورک، رحیم پور ازغدی را «یکی از ایدئولوگ‌های تندرو کنونی جمهوری اسلامی [حکومت ایران]» توصیف می‌کند. به گفته مهدی خلجی در مسائل اجتماعی به علی خامنه ای مشاوره می‌دهد.

از نظر سیاسی، رحیم پور ازغدی محافظه‌کار است و از حامیان محمود احمدی‌نژاد در دوران دولتش بود و او را «چریکی متعهد به جبهه مردم فقیر جهان» توصیف کرد که «مردمی‌ترین دولت تاریخ ایران» را رهبری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا