فراتر از خبر

لحظه ترسوندن اصغر سمسارزاده در شب آهنگی

قسمت چهاردهم فصل دوم برنامه «شب‌آهنگی» با حضور اصغر سمسارزاده ، کمدین مطرح رادیو و تلویزیون، امشب سه شنبه ۲۴ اسفند ماه به صورت اختصاصی در پلتفرم «فیلم‌نت» پخش شد.

در بخشی از این برنامه میبینیم که حامد آهنگی آقای سمساززاده را برای صرف دمنوش دعوت میکنه بعد میترسونندش. واکنش جالب و خنده دار آقای سمسار زاده را در ویدئو زیر ببینید.

برنامه «شب‌آهنگی» به تهیه‌کنندگی محمدرضا صابری و کارگردانی و اجرای حامد آهنگی هر سه شنبه به صورت اختصاصی در پلتفرم «فیلم‌نت» پخش می شود.

درباره اصغر سمسارزاده

اصغر سمسارزاده (زاده ۱۳۱۹) بازیگر تئاتر، رادیو، سینما، تلویزیون اهل ایران است.

اصغر سمسارزاده از سال ۱۳۴۸ با فیلم آب بازی در فیلم‌های سینمایی را آغاز کرده‌است اما شهرتش را مدیون سریال مراد برقی، مجموعه تلویزیونی ای با نام اصلی خانه به دوش در ۱۳۵۲، و شخصیت اصغر ترقه است که از او چهره‌ای آشنا و مشهور ساخت.

اصغر سمسارزاده را با نقش‌های کمدی می‌شناسند، اما دوستداران نمایش‌های جدی، حضور او در نمایش‌های مرحوم غلامحسین ساعدی چون پرواربندان و دیکته و زاویه را نیز به خاطر دارند.

اصغر سمسارزاده از بازیگران قدیمی تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است که فعالیت‌های هنری خود با گروه تئاتر اسکار آغاز کرد و چند سال بعد به‌طور حرفه‌ای در گروه داود رشیدی که «تئاتر مردم» نام داشت مشغول شد.

این بازیگر قدیمی و نام آشنا در فاصله سال‌های ۱۳۴۸ تا ۱۳۵۶ بیش از ۲۰ فیلم بازی کرد. اما انقلاب و دگرگونی‌های پیش آمده، او را نیز مانند بسیاری به حاشیه راند؛ ولی سمسارزاده ابتدا از طریق حضور در تئاترهای لاله زار و سپس نقش‌های کوچک و بزرگ تلویزیونی و گاه سینمایی کوشید تا در این حیطه فعال باقی بماند.

سمسار زاده سالهای پس از انقلاب در برنامه رادیویی صبح جمعه با شما نیز فعالیت داشته‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا