فراتر از خبر

سارا بهرامی با میکاپ خاص + عکس

میک

میکاپ خاص و مجلسی سارا بهرامی بازیگر معروف ایرانی

سارا بهرامی

 

 

سارا بهرامی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 2 بهمن 1361 در اصفهان است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تنکابن مازندران می باشد.

کودکی سارا بهرامی در آغوش مادرش :

این بانوی هنرمند در خانواده ای شش نفره به دنیا آمد و دارای دو خواهر و یک برادر است. او بعد از پایان تحصیلات متوسطه و گرفتن دیپلم در رشته ریاضی و فیزیک در اصفهان به تنکابن رفت و در دانشگاه این شهر در رشته تئاتر فارغ‌التحصیل شد.

 

سارا بهرامی

ازدواج سارا بهرامی :
سارا بهرامی مجرد می باشد و تا کنون ازدواج نکرده است.

سارا بهرامی در سال 1370 و در 9 سالگی الفبای بازیگری را در کلاس های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آموخت و بعد از فارغ‌التحصیل شدن در رشته تئاتر از دانشگاه تنکابن به سمت تهران روانه شد تا آموزش حرفه ای بازیگری را در موسسه کارنامه با مدیریت پرویز پرستویی و حبیب رضایی بگذراند.

این هنرمند در دوران دانشجویی برای اولین بار در یک فیلم کوتاه دانشجویی ایفای نقش نمود و رسما با فیلم «آینه های روبرو» در سال 1388 وارد سینما شد.

در سال 1392 با نقش مائده در سریال پروانه، بین مردم محبوب و شناخته شد و با بازی در سریال پرده نشین شهرت فراوانی کسب کرد. او در سریال پرده نشین با بازی در مقابل بزرگانی همچون فرهاد آئیش، هومن برق نورد، ویشکا آسایش و … تجربه بزرگی را در کارنامه هنری خود رقم زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا