فراتر از خبر

ریحانا باردار است! بچه اول ریحانا در راه است

 

خواننده و غول مد 33 ساله “Diamonds” باردار است و منتظر اولین فرزندش از خواننده رپ A$AP Rocky است.

این زوج در آخر هفته در شهر نیویورک عکاسی کردند، جایی که ریحانا برای اولین بار در حالی که یک ژاکت صورتی بلند پوشیده بود، برآمدگی نوزاد خود را نشان داد. لباس بیرونی سایز بزرگ او در پایین باز شده بود تا برجستگی در حال رشد او را که با صلیب طلایی با جواهرات رنگارنگ تزئین شده بود، نمایان کند.

در یکی از عکس‌های شیرین، که در هارلم، جایی که راکی بزرگ شد، گرفته شده است، خواننده رپ در حالی که از پیاده‌روی برفی در فضای باز لذت می‌برد، پیشانی مادری را که به زودی می‌آیند، می‌بوسد.

 

ریحانا حامله
ریحانا حامله

 

در رابطه با پدر شدن، راکی، 33 ساله، گفت که تشکیل خانواده “در سرنوشت من، مطلقا” است. همانطور که او در آن زمان بیان کرد، “فکر می‌کنم یک بابای باورنکردنی و در مجموع فوق‌العاده شگفت‌انگیز خواهم بود. من یک فرزند بسیار مگس خواهم داشت. بسیار.”

منبعی در نوامبر 2020 به PEOPLE تأیید کرد که ریحانا و A$AP Rocky پس از سال‌ها دوستی با هم قرار می‌گیرند. این زوج پس از جدایی ریحانا از دوست پسر سه ساله‌اش، میلیاردر حسن جمیل، در ژانویه 2020، شایعات عاشقانه‌ای را برانگیخت. آن جولای، او A$AP Rocky را در کمپین Fenty Skin خود به نمایش گذاشت و این دو با هم چندین مصاحبه برای تبلیغ این همکاری انجام دادند. .

 

 

ریحانا قبلاً در مورد برنامه ریزی خانواده صحبت کرده بود و در مارس 2020 به ووگ بریتانیا گفت که “می فهمد زندگی واقعاً کوتاه است” و یک رویکرد جدید بی معنی برای زندگی پیدا کرد.

 

“شما زمان زیادی برای تحمل s—- ندارید، می دانید؟ خیلی چیزها را در بشقاب خود می گذارید. وقتی خسته شدید، باید شروع به کاهش دهید. و من بیش از حد غرق شده ام. “او در آن زمان گفت. “آنچه در حال حاضر اتفاق می افتد این است که من به سیاه و سفید برمی گردم. منطقه خاکستری من در حال بسته شدن است.”

او افزود: «می‌دانم که می‌خواهم متفاوت زندگی کنم،» او گفت که طی 10 سال آینده خود را «سه یا چهار» فرزند می‌بیند، خواه شریک زندگی داشته باشد یا نداشته باشد.

ریحانا می‌گوید: «احساس می‌کنم جامعه باعث می‌شود که احساس کنم، «اوه، اشتباه متوجه شدید…» اگر پدری در زندگی فرزندانتان نباشد، آنها شما را به عنوان یک مادر کوچک می‌کنند. “اما تنها چیزی که مهم است شادی است؛ این تنها رابطه سالم بین والدین و فرزند است. این تنها چیزی است که می تواند یک کودک را واقعاً تربیت کند، عشق است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا