اخبار مهم اقتصادی

به تعادل رسیدن بازار روغن ظرف ۴۸ ساعت آینده

استاندار تهران در سخنان خود گفت مشکلات ایجاد شده در بازار گذرا می باشد و ما با کمک بسیج، مجموعه سپاه و نیروی انتظامی تمامی مشکلات توزیع را با دقت زیر نظر گرفته ایم با هر گونه گران‌فروشی، احتکار و سوء استفاده برخورد جدی خواهد شد. او در ادامه گفت آزادسازی ارز ترجیحی در بلند مدت به نفع مردم کشور خواهد بود. در ادامه می‌توانید خبر به تعادل رسیدن بازار کالاهای اساسی را بخوانید:

بازار کالاهای اساسی به زودی به تعادل میرسد

به گزارش بورس فردا و به نقل از ایرنا، محسن منصوری عصر جمعه در جریان بازدید از انبارهای مدرس رباط کریم، که با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و فرماندار رباط کریم همراه بود به تامین کالاهای اساسی تاکید و خاطرنشان کرد: در موضوع ذخیره و موجودی کالا در سطح کشور هیچ گونه مشکلی نداریم و در روزهای آینده بیش از نیاز مصرفی مردم، کالای اساسی توزیع می‌شود.

وی بر رفع مشکلات موجود در مسیر توزیع تاکید کرد و افزود: مشکلات توزیع را با دقت زیر نظر داریم و در روزهای آینده شاهد اشباع بازار خواهیم بود و در کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت آثار آزاد سازی قیمت‌ها به نفع مردم کشور خواهد بود.

منصوری اظهار داشت :مجموعه سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و مجموع دستگاه‌های اطلاعاتی موظف شدند نظارت بر بازار را به عنوان یک اولویت جدی دنبال کنند و با جدیت با عوامل گرانفروشی و احتکار و هر گونه سوء استفاده برخورد کنند چرا که منافع مردم خط قرمز حاکمیت و دولت هستند. استاندار تهران با اشاره به شرایط حساس کنونی کشور، موفقیت در این طرح را از وظایف مسئولان برشمرد و گفت: مشکلات ایجاد شده در بازار گذرا است و ذخیره استراتژیک در کشور داریم.

وی با بیان اینکه این التهاب به ذخیره غذایی کشور ارتباطی ندارد، اظهار داشت: در روزهای آینده بیش از نیاز مصرفی مرغ توزیع خواهد شد و شاهد خلوت شدن صف‌های نانوایی و تعادل نسبی بازار خواهیم بود. این مسئول ادامه داد: موضوع کمبود ماکارونی تقریباً حل شده است و تصور ما این است که نهایت ۴۸ ساعت آینده در بازار روغن هم به تعادل می‌رسد.

استاندار تهران به موضوع ذخیره و موجودی کالا در کشور اشاره کرد و گفت: هیچ گونه مشکلی در این خصوص نداریم ومسائلی کوچکی که در مسیر توزیع وجود دارد را با دقت حل و فصل می‌کنیم تا انشاالله مردم بهره‌مند شوند. وی آثار آزاد سازی ارز ترجیحی در کوتاه مدت میان مدت و بلندمدت را به نفع مردم کشور دانست و گفت: همواره از همراهی و صبوری مردم تشکر و قدردانی می‌کنیم چون مردم همواره جلوتر از دولت پای کار هستند. منصوری با بیان اینکه ما با مردم صادقانه صحبت می‌کنیم، یادآور شد: اگر کوچکترین کمبودی در تامین کالاهای اساسی وجود داشته باشد مطرح کرده و تقاضای کمک از مردم داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا