فراتر از خبر

دستمزد شرکت کنندگان رئالیتی شو جوکر چقدر است؟

برنامه جوکر یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر واقع‌ نما است که توسط احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی کارگردانی شده‌ است. جوکر که در سرویس پخش اینترنتی فیلیمو به نمایش درآمده، حسابی سر و صدا کرده و حالا یکی از برنامه های محبوب در ایران می باشد. حال ممکن است برای مخاطبان این سوال مطرح شده باشد که علاوه بر برنده ای که در پایان مسابقه پول جمع شده را دریافت می کند، دیگر شرکت کنندگان نیز با توجه به وقت و زمانی که ازشان گرفته می شود، دستمزد دارند و اگر دستمزدی دارند مبلغ آن چقدر است؟

دستمزد شرکت کنندگان مسابقه جوکر چقدر است؟

مسابقه جوکر تا به الان در 5 فصل ساخته شده است که فصل آخر در 22 فروردین 1401 به پایان رسید و سیروس میمنت برنده این فصل از جوکر شد.

در این مسابقه تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی، اجتماعی و … در یک اتاق دربسته برای خنداندن یکدیگر رقابت می‌کنند، اما چالش اصلی این‌جاست که خودشان نباید بخندند.

سریال جوکر با الگوبرداری از نمونه‌های موفق مستند از نوع رئالیتی شو با ایده و اجرای هیتوشی ماتسوموتو، کمدین ژاپنی، ساخته شده‌است.

حال در پاسخ به سوال دستمزد شرکت کنندگان رئالیتی شو جوکر چقدر است؟ باید گفت که تاکنون از سوی شرکت کنندگان و دیگر عوامل مسابقه جوکر، صحبت و سخنی در این خصوص نشده است اما گویا دستمزد شرکت کنندگان متفاوت و از 140 میلیون تا 400 میلیون بوده است.

دستمزد شرکت کنندگان مسابقه جوکر
دستمزد شرکت کنندگان جوکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا