فراتر از خبر

مهمانان فصل 5 جوکر چه کسانی هستند؟

جوکر یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر واقع‌نما و کمدی طنزاست که توسط احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی کارگردانی شده‌ است.

در این مجموعه در هر فصل تعدادی از هنرمندان بازیگران معروف و سرشناس و همچنین چهره های مشهور ورزشی و اجتماعی برای خندان هم رقابت می کنند که هر کسی بخندد باخته و حذف می شود.

این مجموعه از ۶ آذر ۱۴۰۰ در سرویس استریمینگ فیلیمو به نمایش درآمد. جوکر هر هفته روز دوشنبه به نمایش گذاشته می شود.

این مجموعه با استقبال بالایی از سوی بینندگان مواجه شده‌است. حال با اتمام فصل چهارم که بوسف صیادی برنده این فصل اعلام شد، برای بینندگان و دنبال کنندگان این مجموعه نمایش خانگی سوال است که مهمانان فصل 5 جوکر چه کسانی هستند؟

مهمانان فصل 5 جوکر

مهمانان فصل 5 جوکر کسانی نیستند جز: حامد آهنگی، مهران غفوریان، علی اوجی، محمدرضا علیمردانی، سیروس میمنت، مجید واشقانی، امیرحسین صدیق و علیرضا مسعودی.

بیوگرافی مهمانان فصل 5 جوکر را د ادامه بخوانید.

مهران غفوریان

مهران غفوریان متولد 3 شهریور 1353 در تهران ، لیسانس رشته نقاشی دارد که در سال 1371 وقتی 18 ساله بود برای فیلم کوتاه جلوی دوربین رفت

او بصورت حرفه ای سال 73 با «جنگ 39» جلوی دوربین رفت تا اینکه بصورت حرفه ای در سال 1380 با سریال «زیر آسمان شهر» به اوج شهرت رسید.

او سال 1393 ازدواج کرده است و حالا یک دختر 3 ساله به نام هانا دارد.

حامد آهنگی

حامد آهنگی متولد ۱۷ تیر ۱۳۵۸ در بندر انزلی ستندآپ کمدین، مجری، بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینمای ایران است.

آغاز کار حرفه‌ای آهنگی در سال ۱۳۸۱ و با دعوت شبکه باران شکل گرفت.

در سال ۱۳۸۹ و با دعوت حمید خندان به برنامه شب‌های کیش پیوست و به صورت ماهانه در جزیره‌ کیش به اجرای برنامه پرداخت. پس از معرفی استندآپ کمدی در برنامه خندوانه؛ وی در سال ۱۳۹۵ اجرای برنامه استندآپ در خندوانه را آغاز کرد و به شهرت رسید.

سیروس میمنت

سیروس میمنت متولد 23 آذر 1339 در کرمانشاه می باشد که تا دیپلم درس خواند و از 14 سالگی با فیلم کوتاه بازیگری را آغاز کرد.

اوج درخشش وی بازی در سریال خانه به دوش 1383 و متهم گریخت 1384 بود و در اواخر هم با «نون خ» حسابی دیده شد، او سال 1358 ازدواج کرده و 4 فرزند دارد.

علی اوجی

علی اوجی زادهٔ ۱۷ اسفند ۱۳۶۲ بازیگر، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده ایرانی است. علی اوجی حرفه خود را از سن 14 سالگی با ساخت فیلم کوتاه شروع کرد و بعنوان تهیه کننده موسیقی ادامه داد.

سال 1391 در سریال پژمان جلوی دوربین رفت و با سریال درحاشیه سال 1394 به شهرت رسید ، او سال 1396 با نرگس محمدی ازدواج کرد.

 امیرحسین صدیق

امیرحسین صدیق زادهٔ ۸ آبان ۱۳۵۱ تهران بازیگر ایرانی است. اوج درخشش او در شماری از ساخته‌های مرضیه برومند بوده‌ است.

امیرحسین صدیق پدرش علی صدیق را زمانی که ۷ سال داشت، در یک تصادف رانندگی از دست داد ۱ مهر ۱۳۵۸. او در کودکی به عضویت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درآمد و عضو کلاس‌های تئاتر آن مجموعه شد.

در تاریخ ۵ بهمن ۱۳۹۷ خبر ازدواجش با باران خوش‌اندام (شاعر و تصنیف‌سرا) رسانه‌ای شد.

علیرضا مسعودی (مشهدی)

علیرضا مسعودی زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۵۱ در مشهد، کارگردان نویسنده، بازیگر و استندآپ کمدین اهل ایران است. وی فعالیت رسمی خود در عرصهٔ نویسندگی را با نوشتن متن‌های طنز چند آیتم از برنامه ساعت خوش در سال ۷۴ آغاز کرد و به گفته خودش، نویسنده‌ای غریزی است.

او از سال 1395 ازدواج کرده و متاهل می باشد.

مجید واشقانی

مجید واشقانی زاده ۶ خرداد ۱۳۵۹,در تهران بازیگر سینما و تلویزیون در ایران است.

فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مهندسی متالورژی است، علاقه زیادی به بازی در ژانر کمدی دارد.

مجید واشقانی بازیگری را از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۸ با حضور در کلاس‌های آزاد بازیگری امین تارخ شروع کرد.

وی با پوریا پور سرخ در دوره‌های تکمیلی بازیگری در سال ۸۰ همکلاسی بود.

واشقانی با سریالهای زیر هشت در سال ۱۳۸۹ و مسیر انحرافی در سال ۱۳۹۰ چهره‌اش شناخته شد و بعد در مجموعه‌های مختلف هوش سیاه، ماتادور، انقلاب زیبا و میکائیل در نقش‌های پلیسی به شهرت رسید.

 محمدرضا علیمردانی

محمدرضا علیمردانی زادهٔ ۱۱ خرداد ۱۳۵۵ صداپیشه، بازیگر، خواننده، مجری ، استندآپ کمدین و دوبلور ایرانی است. او دارای مدرک کارشناسی تئاتر، نمایش و بازیگری است و به عنوان دوبلور در برخی از انیمیشن‌ها نیز فعالیت داشته‌است.

بیشتر شهرت او بخاطر صداپیشگی است که از سال 1379 آغاز کرده و حالا مجری چهل تیکه می باشد.

علیمردانی سال 1378 ازدواج کرده و متاهل است.

در فصل ۵ جوکر «علی لک پوریان» طبق روال قبل جزو زامبی های ثابت بوده و زامبی مهمان هم «اکبر عبدی» می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا