فراتر از خبر

خیر خوزستانی، خبر اهدای ۶۰ دستگاه پژو پارس صفر را تکذیب کرد

در روز گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر گردیده است که در آن نشان میدهد جواد شحیطات، خیر خوزستانی علاوه بر اهدای جهیزیه کامل به 60 زوج، یک دستگاه پژو پارس صفر به آنها هدیه کرده است. این خیر خوزستانی در گفتگو با خبرنگاران این خبر را تکذیب کرد در ادامه می توانید خبر کامل اهدای ۶۰ جهیزیه توسط خیر خوزستانی را بخوانید:

ماجرای اهدای 60 جهیزیه و پژوپارس به زوج‌های نیازمند خوزستانی چه بود؟

به گزارش بورس فردا و به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، روز گذشته ویدیوی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که ادعا میکرد فردی خیر به نام جواد شحیطات اهل شهرستان شیبان علاوه بر خرید جهیزیه کامل ۶۰ زوج جوان، به هر زوج یک دستگاه پژو پارس صفر کیلومتر نیز کادو داده است اما واقعیت چیست؟

جواد شحیطات در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با رد چنین ادعایی، اظهار کرد: چندین خیّر زیر نظر موسسه خیریه آبشار مبالغی جهت کمک به زوج‌های جوان جمع‌آوری کردند. وی با بیان اینکه پس از جمع شدن مبالغ مورد نظر هزینه خرید 60 جهیزیه برای 60 زوج جوان فراهم شد، افزود: خرید 60 دستگاه پژو پارس صفر کیلومتر برای هر کدام از زوج‌ها به عنوان کادو به هیچ عنوان صحت ندارد.

این خیر اهل شیبان با تاکید بر اینکه هر کدام از خیرین بخشی از هزینه‌های مراسم عروسی زوج‌های جوان را تقبل کرد، گفت: این فیلم در زمان تحویل جهزیه به زوج‌ها گرفته شد و بنده در کنار محل برگزاری مراسم بودم و اطلاع ندارم چه کسی فیلم را منتشر کرده و به اشتباه عنوان کرده خرید این همه جهیزیه فقط کار من بوده است.

شحیطات بیان کرد: خودروهای تزئین شده‌ای که در فیلم نشان داده می‌شوند مربوط به ماشین عروس زوج‌ها بوده که تزئین آنها با خیرین بوده است. وی عنوان کرد: عده زیادی از خیرین در این امر خیر سهیم هستند و درست نیست کار خوب دیگران فقط به نام بنده مصادره شود. شحیطات گفت: در راستای کمک به زوج‌های نیازمند دیر قرار است ۲۸ تیرماه امسال جهیزیه ۱۰۰ زوج دیگر نیز تهیه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا