فراتر از خبر

جزئیاتی از یک خودکشی خانوادگی

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد گفت: اختلافات مالی در میان اعضای یک خانواده روستایی این شهرستان منجر به خودکشی سه نفر از اعضای این خانواده شد که در نهایت سبب مرگ ۲ نفر از آنها شد.

جزئیاتی از یک خودکشی خانوادگی

به گزارش بورس فردا و به نقل ازرکنا، خودکشی خانوادگی در مهاباد اتفاق افتاد. اختلافات مالی باعث خودکشی خانوادگی بود. در خودکشی خانوادگی پدر و پسر ۱۹ ساله به کام مرگ فرو رفتن. در خودکشی خانوادگی مادر زنده ماند. خودکشی خانوادگی در باغ خانوادگی رخ داد، یکی پس از دیگری دست به خودکشی زدند.

مهراب پوراکبر روز سه‌شنبه  اظهار داشت: ۲ نفر که شامل یک پدر ۴۵ ساله و فرزند پسر ۱۹ ساله این خانواده بودند در این حادثه جان خود را از دست دادند و مادر خانواده هم در بیمارستان بستری شده است.

وی ادامه داد: پدر و پسر خانواده در این اتفاق با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که ابتدا پدر خانواده به وسیله طناب در باغ شخصی خود در مهاباد اقدام به خودکشی کرد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد اظهار داشت: پسر این خانواده نیز پس از اطلاع از خودکشی پدر در همان باغ خانوادگی با طناب اقدام به خودکشی کرده و جان خود را از دست داد.

پوراکبر با بیان اینکه تحقیقات در رابطه با علت اصلی اختلاف مالی این خانواده در دست بررسی است، اضافه کرد: مادر این خانواده نیز بعد از خودکشی همسر و فرزندش و اطلاع یافتن از مرگ آنها با خوردن قرص اقدام به خودکشی کرد که هم اکنون در بیمارستان تحت درمان است.

مهاباد با ۲۴۵ هزار نفر جمعیت دارای ۱۹۲ روستا در ۲ بخش مرکزی و خلیفان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا