فراتر از خبر

جانی دپ در دادگاه پیروز شد

جانی دپ در سال ۱۹۶۳ میلادی در کنتاکی به دنیا آمد.او علاوه بر بازیگری در زمینه تهیه کنندگی و موسیقی فعالیت می نماید. او کار خود را در سینما در سال ۱۹۸۴ با نقش مکمل در فیلم کابوس در خیابان آلم آغاز کرد اما بازی در مجموعه خیابان جامپ شماره ۲۱ بود که توانست به شهرت برسد. او در کارنامه هنری خود جوایز مختلفی مانند جایزه گلدن گلوب را گرفته است و تاکنون توانسته است نامزد دریافت سه جایزه اسکار و دو جایزه آکادمی فیلم بریتانیا شود. در سال ۲۰۱۵ جانی دپ و امبر هرد در یک مراسم کاملا خصوصی در خانه خود در لس‌آنجلس ازدواج کردند و در سال ۲۰۱۶ بود که امبر هرد از دپ درخواست طلاق داد و چهار روز بعد حکم منع موقت برای این بازیگر نامزد اسکار را گرفتو اظهار کرد دپ از او در طول رابطه سواستفاده فیزیکی کرده است. در ادامه میتوانید خبر کامل نتیجه دادگاه امبر هرد و جانی دپ را بخوانید:

«جانی دپ» پیروز دادگاه شد

«جانی دپ» در پرونده شکایت علیه همسر سابقش «امبر هرد» سرانجام پیروز شد و هیئت منصفه رای به دریافت غرامت ۱۵ میلیون دلاری برای او صادر کرد.
به گزارش بورس فردا و به نقل از ایسنا به نقل از سی‌ان‌ان، دادگاه در نهایت حکم به پرداخت ۱۰ میلیون دلار غرامت و ۵ میلیون دلار غرامت جزایی در دعوای افترای مطرح شده توسط «جانی دپ» علیه همسر سابقش «امبر هرد» داد.  هیئت منصفه همچنین «امبر هرد» را نیز مستحق دریافت ۲ میلیون دلار غرامت دانست.
«جانی دپ» بازیگر ۵۸ ساله آمریکایی شکایتی علیه «امبر هرد» در دادگاه ویرجینیا طرح کرده بود و خواهان دریافت غرامت ۵۰ میلیون دلاری شده بود چرا «امبر هرد» مدعی شده بود در طول مدت سه ساله ازدواج با «جانی دپ» مورد سو استفاده قرار می‌گرفته اما «جانی دپ» در شکایت خود اعلام کرده بود این اتهامات ضربه بزرگی به حرفه او به عنوان یک بازیگر وارد کرده و خواهان دریافت غرامت شده بود در نهایت دادگاه نیز رای به پیروزی او در این پرونده داد.

جانی دپ

جانی دپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا