فراتر از خبر

خاطرات امین زندگانی: خانومم مثل بروسلی منو کتک زد + فیلم

امین زندگانی در برنامه شب آهنگی تعریف می کند که دوست داشته است یک شوکر را روی کسی امتحان کند که از قضا قرعه به نام همسرش الیکا عبدالرازقی می افتد و با کلی بحث با همسرش بالاخره شوکر را به الیکا می زند.

الیکا نیز در اثر شوکی که بهش وارد شده با یک حرکت بروسلی مانند امین را کتک کاری می کند:))

بیوگرافی امین زندگانی

امین زندگانی (زادهٔ ۵ شهریور ۱۳۵۱) بازیگر و مجری اهل ایران است. او در سال ۱۳۷۰ با ورود به دانشگاه هنر و تحصیل در رشته تئاتر وارد عرصهٔ بازیگری شد و پس از اجرای نمایش‌هایی در سال ۱۳۷۴ جایزهٔ بهترین بازیگر مرد را از جشنوارهٔ تئاتر فجر را دریافت کرد.

زندگانی در همین سال با ایفای نقش در مجموعه وکلای جوان فعالیت در تلویزیون را نیز آغاز کرد. بازی در نقش سلیمان نبی در فیلم سینمایی ملک سلیمان از مهم‌ترین نقش‌های دوران بازیگری او است.

او فرزند سیاوش زندگانی از استادان موسیقی نامدار ایران و نیز برادر امید زندگانی است. امین زندگانی فارغ‌التحصیل رشتهٔ نمایش و ادبیات نمایشی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز است.

ازدواج اول امین زندگانی

امین زندگانی در سال 1376 وقتی 25 ساله بود با مینا لاکانی 28 ساله در سریال زن شرقی آشنا و با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج اما چند سال بعد از هم طلاق گرفتند و در مهر ماه 1390 هم مینا لاکانی بدون حجاب در شبکه صدای آمریکا خبر مهاجرت خود را برای همیشه تایید کرد.

ازدواج دوم امین

امین زندگانی برای دویمن بار در سال 1391 وقتی 40 ساله بود با الیکا عبدالرزاقی 33 ساله ازدواج کردند اما تاکنون صاحب فرزندی نشدند و در این خصوص به تازگی گفته است که احتمالا بعد از اتمام موج های بعدی کرونا بخواهند بچه دار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا