آموزش بورسارز دیجیتال

آیا صرافی آنلاین بایننس برای ایرانیان قابل استفاده است؟

همراهان عزیز بورس فردا در مقالات قبل نحوه استفاده از کیف پول بایننس و معایب و مزایای بایننس و انواع معاملات را برای شما شرح داده ایم. اما با نتوجه به تحریم های صورت گرفته برای ما ایرانیان سوالی که پیش می آید این است که آیا صرافی آنلاین بایننس برای ایرانیان قابل استفاده است؟ باید بیان کنیم که بایننس پذیرای کشور های تحریم شده مانند ایران نیست اما آیا راهی برای استفاده از این صرافی برای خرید و یا ترید کردن ارز های دیجیتالی مانند بیت کوین، اتریوم، تتر و… وجود دارد یا خیر؟ در این مقاله قصد داریم به پاسخ سوال آیا صرافی آنلاین بایننس برای ایرانیان قابل استفاده است؟ بپردازیم. همراه ما باشید.

پیشنهاد می کنیم مطلب زیر را مطالعه نمایید:

آموزش نحوه شارژ کیف پول بایننس بطور کامل و تصویری

آیا صرافی آنلاین بایننس برای ایرانیان قابل استفاده است؟

همان طور که میدانید بایننس هیچ تمایلی به همکاری با کشور های تحت تحریم آمریکا ندارد که ایران هم جز این کشور ها است. اما برای دور زدن این تحریم ها باید با یک IP غیر ایرانی وارد سایت شویم زیرا کمترین اتفاقی که در صورت استفاده از IP ایران برای مراجعه به این سایت رخ می‌دهد، عدم اجازه دسترسی شما به سایت این صرافی است.

حتی اگر شما بتوانید بدون مشکل و دردسر وارد بایننس شوید با مشکل بسیار بزرگی روبرو هستید آن هم زمانی است می خواهید برداشت یا انتقال رمز انجام دهید. در آن زمان بایننس اجازه این کار را به شما نمی دهد. در هنگام بروز چنین مشکلی پول شما از بین نمی رود فقط توسط بایننس دسترسی شما کاملا مسدود خواهد شد.

آیا ایرانی ها با VPN می توانند وارد بایننس شوند؟

VPN دستگاه شما را به IP یک کامپیوتر خارج از کشور متصل می‌کند و باعث می‌شود تا IP‌ واقعی‌تان ناشناس باقی بماند. اما باید بیان کنیم که این راه مناسب نیست. vpn های موجود در ایران به شکلی طراحی شده است که 100% شما را به یک IP متفاوت وصل می کند. به فرض مثال تا ساعت 6 به کشور کانادا وصل می شوید و پس از قطع و وصل مجدد پس از گذشت تنها چند دقیقه به آلمان رسیده‌اید و از IP این کشور استفاده می‌کنید. بایننس به سرعت متوجه می شود که ایرادی در کار شما وجود دارد در نهایت دسترسی شما مسدود می شود.

VPS راه مورد اطمینان برای ورود ایرانیان به بایننس

اگر می خواهید از تغییر مدام IP با استفاده از VPN در امان باشید باید از VPS استفاه کنید. VPS که کوتاه شده ی Virtual Private Server است که در فارسی سرور مجازی نیز ترجمه شده است. وقتی VPS میخرید و از آن استفاده می کنید شبیه به آن است که شما پشت یک سیستم در خارج کشور نشسته اید. VPS بر خلاف VPN دائما در حال تغییر نیست، به همین علت می‌توانید با خیال راحت از صرافی بایننس استفاده کنید. در واقع بهتر است بیان کنیم که با استفاده از VPS شما صرافی بایننس را گمراه می کنید. IP شما با استفاده از VPS ثابت می ماند و با خیال راحت مانند افرادی که در کشور های خارجی همچون آلمان هستند، می توانید معامله کنید.

سرور های قابل فروش VPS در ایران

موقعیت شما با استفاده از VPS بر خلاف VPN مدام تغییر نمی کند و به عبارتی یک IP اختصاصی به شما می دهد.  VPS و یا همان سرور مجازی می تواند متعلق به کشورهای خارجی و ایران باشد. انواع VPS های اروپایی و ایرانی در سایت موجود است که افرادی که می خواهند از صرافی بایننس استفاده کنند باید از VPS های اروپایی استفاده نمایند.

VPSها انواع گوناگونی دارند که قابل فروش اند. پلن‌های مختلفی که در توان RAM و میزان فضایی که در اختیار مشتری قرار می‌دهند با یکدیگر تفاوت دارند. قیمت پلن‌ها یا vpsها هم با توجه به این پارمترها تغییر می‌کند. در نهایت این شما هستید که باید بر اساس نیازتان سرور مجازی مناسب را انتخاب کنید. با توجه به اینکه شما فقط قصد خرید و فروش یا ترید کردن رمزارز دارید و می‌خواهید بدون دردسر از بایننس استفاده کنید، ساده‌ترین و ارزان‌ترین plan هم کارتان را راه می‌اندازد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا