فراتر از خبر

خواندن و گیتار زدن یوسف صیادی در جوکر!

یوسف صیادی کمدین حرفه ای و کار بلد که ما دهه هفتادی ها خاطره زیادی با کارهای هنری ایشون داریم، مهمان فصل چهارم رئالیتی شو جوکر است، این کمدین برای خنداندن رقبا گیتار به دست گرفت و شروع به خواندن آهنگ اسپانیایی کرد! که لحظات خنده دار و جالبی برای مخاطبان خلق کرد. در قسمت زیر می توانید ویدئو این قسمت رو مشاهده کنید.

گیتار زدن و خواندن یوسف صیادی در جوکر!

 

بیوگرافی یوسف صیادی

یوسف صیادی متولد 5 اسفند 1348 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. دیپلمه گرافیک ، فوق دیپلم کارگردانی و لیسانس بازیگری دارد که بصورت حرفه ای در 32 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا گیتار می زند و دو فرزند هم دارد.

یوسف صیادی در شهر تهران و در محله نازی آباد از پدری بنام «محمد حسین» اهل روستای امیرنان طالقان و مادری گیلانی به دنیا آمده است.

فعالیت خود را با حضور در دوره فیلمسازی و عکاسی از انجمن سینمای جوان شروع کرد و بصورت رسمی و حرفه ای با نمایش های کودکانه وارد این عرصه شد.

سال 1368 وقتی 20 ساله بود ساخت فیلم کوتاه «8 میلی متری» را تجربه کرد تا اینکه سال 1371 در مجموعه «جنگ جوان» بعنوان بازیگری جلوی دوربین رفت.

سال 1372 با مجموعه «پرواز 57» به کارگردانی مهران مدیری دیده شد و یکسال بعد با مجموعه «ساعت خوش» از شبکه دو به اوج شهرت رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا