اخبار بورس

افزایش سرمایه 99 بیمه سینا از محل تجدید ارزیابی

نماد شرکت بیمه سینا که در بازار فرابورس فعالیت دارد از افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد و رضا جعفری، مدیرعامل بیمه سینا اطلاعات کاملی از افزایش سرمایه شرکت بیمه سینا داد.

قیمت سهم پس از افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها چه نغییری می کند؟

افزایش سرمایه بیمه سینا در سال 99


به گزارش از بورس فردا و نقل از بورس پرس

شرکت بیمه سینا که در حال حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس حضور دارد، از برنامه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و همچنین ارتقا نماد و پذیرش در بورس خبر داد و با توقف نماد روبه رو شد. رضا جعفری مدیرعامل بیمه سینا اعلام داشت:

شرکت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و ارتقای نماد از تابلو زرد بازار پایه فرابورس به بازار بالاتر و پذیرش در بورس را در دستور کار قرار داده است که در صورت پیشرفت کار و حصول نتیجه از طریق کدال اطلاع رسانی خواهد شد. بیمه سینا از برنامه های شرکت مبنی بر افزایش سرمایه و ارتقا نماد و پذیرش در بورس خبر داد.

شرکت بیمه سینا از در درستور کار بودن افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و ارتقا نماد به بازار بالاتر و پذیرش در بورس خبر داد و با توقف نماد روبرو شد.

براین اساس، رضا جعفری مدیرعامل “وسین” درخصوص موارد مطرح شده در مجمع عادی به طور فوق العاده ۳۰ شهریور اعلام کرد:

شرکت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها را در دستور کار قرار داده که پس از اعلام نتایج ارزیابی اولیه کارشناسان رسمی دادگستری در هیات مدیره و پیشنهاد مصوب در خصوص آن پس از اخذ مجوزهای لازم از سازمان بورس و تصویب در مجمع فوق‌العاده از طریق کدال اطلاع رسانی خواهد شد.

در خصوص ارتقا نماد از تابلو زرد بازار پایه فرابورس در بازار بالاتر، موضوع پذیرش در بورس در دستور کار قرار گرفته به محض پیشرفت کار و حصول نتیجه افشا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا