اطلاعیه هاپیشنهاد سردبیر

آیا فیلترینگ دائمی اینستاگرام در راه است؟

وزیر ارتباطات و فناوری در روز گذشته در آخرین مصاحبه خود در جمع خبرنگاران اعلام کرد تشخیص اینکه فیلترینگ اینستاگرام دائمی است یا موقت به عهده همان مراجعی است که به ما ابلاغ کرده‌اند در ادامه می‌توانید خبر کامل فیلترینگ اینستاگرام را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

ایجاد محدودیت در پلتفرم اینستاگرام

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات فناوری اطلاعات در روز گذشته در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد به دلیل اینکه در روزهای گذشته برخی از پلتفرم ها مانند اینستاگرام و واتساپ زمینه را برای سازماندهی اغتشاشات فراهم کرده بودند از همین رو محدودیت هایی در خصوص این پلتفرم ها انجام گردید.

وزیر ارتباطات فناوری و اطلاعات در ادامه اظهار کرد برای جلوگیری از آسیب رسیدن به کسب و کارهای اینترنتی ظرفیت‌های لازم را در پلتفرم ها و سکوهای داخلی فراهم می کنیم.

آیا فیلترینگ اینستاگرام دائمی است؟

زارع پور گفت: تشخیص اینکه این فیلترینگ دائمی است یا موقت به عهده همان مرجعی میباشد که به ما ابلاغ کرده‌اند .

وی در ادامه گفت شورای عالی فضای مجازی در خصوص فیلترینگ دائمی اینستاگرام در این مدت هیچ جلسه نداشته است و محدودیت فعلی بنا به شرایط کشور ایجاد شده است و هیچ ارتباطی با طرح صیانت از کاربران فضای مجازی ندارد.

وزیر ارتباطات و فناوری در ادامه اظهار کرد در حال حاضر پیام‌رسان‌های داخلی مناسبی وجود دارد که با پیام رسان های خارجی رقابت می کنند و برای جلوگیری از آسیب رسیدن به کسب و کارهای اینترنتی ظرفیت‌های فنی لازم را برای فعالیت این پلتفرم‌ها فراهم کرده ایم.
وی در ادامه اظهار کرد از امروز سرعت و کیفیت پیام‌رسان‌های داخلی به مرور افزایش پیدا خواهد کرد و مردم می‌توانند به راحتی از آن‌ها استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا