اخبار بورس

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز چهارشنبه 17 شهریور 1400

امروز چهارشنبه 17 شهریور 1400، بازار بورس با رشد 2 هزار و 948 واحدی شاخص کل و رشد 748 واحدی شاخص هم وزن همراه شد و  نمادهای  “شستا”، “کچاد”، “نوری” و “شبندر” بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

مطالب پیشنهادی:

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز 17 شهریور 1400

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت نیوز، شاخص کل بورس امروز در محدوده یک میلیون و ۵۲۶ هزار واحد قرار گرفت و ۰٫۱۹ درصد رشد و حدودا سه هزار واحد مثبت را به ثبت رساند. شاخص کل هم‌وزن هم امروز به ۴۶۶ هزار واحد رسید و ۰٫۱۶ درصد رشد(۷۴۸ واحد مثبت) را به ثبت رساند.

ارزش معاملات بورس امروز به هفت هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان رسید که این رقم نسبت به روز گذشته کاهش یافته است. شاخص‌سازان بازار امروز روند تعادلی را نسبت به روز گذشته داشتند.

در پایان بازار امروز شستا، کچاد و نوری بیشترین تاثیر را در شاخص گذاشتند. همچنین بیشترین تراکنش هم برای سپید، شستا و ولکار ثبت شد.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس امروز به بیش از هفت هزار و ۱۰۰میلیارد تومان رسید. همچنین حدود ۶۵ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی  و رشد بیش از سه درصد ۱۲۰نماد و افت بیش از سه درصد ۱۰۰ نماد در بازار اتفاق افتاد.

در پایان بازار امروز دو عرضه اولیه کیمیاتک و فجهان در بازار عرضه شدند و هنوز اطلاعات بیشتر درباره سهام تخصیصی به هر کد بورسی مشخص نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا