اخبار بورساخبار مهم بورس و اقتصاد

پیش بینی بورس فردا 6 مرداد 1400

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت تمامی مخاطبان عزیز سایت بورس فردا، در این بخش خبری در خدمت شما عزیزان هستیم با موضوع “پیش بینی بورس فردا 6 مرداد 1400”. امروز سه شنبه پنجم مرداد ماه 1400 بازار سرمایه با تقاضا بازگشایی شد و در ابتداد شاخص کل به میزان یک هزار و 700 واحد نیز شد کرد اما در ادامه روند معاملات عرضه شدت گرفت و شاخص کل را 8 هزار و 401 واحد و شاخص هم وزن را 6 هزار و 142 واحد نسبت به روز معاملاتی قبل منفی کرد.

پیش بینی بازار بورس فردا 6 مرداد 1400

به گزارش بورس فردا، امروز سه شنبه پنجم مرداد ماه 1400 بازار سرمایه با تقاضا بازگشایی شد و در ابتداد شاخص کل به میزان یک هزار و 700 واحد نیز شد کرد اما در ادامه روند معاملات عرضه شدت گرفت و شاخص کل را 8 هزار و 401 واحد و شاخص هم وزن را 6 هزار و 142 واحد نسبت به روز معاملاتی قبل منفی کرد و معاملات سه نماد “کگل”، “فولاد” و “شستا”  بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند.

در پیش بینی که روز گذشته منتشر نمودیم، گفتیم که از نظر تحلیل تکنیکال انتظار می رود که عرضه در محدوده مقاومتی ۱ میلیون و ۳۲۰ هزار واحدی، افزایش یابد و همین اتفاق هم افتاد و با اینکه قیمت دلار و قیمت سکه و قیمت طلا همگی امروز روند صعودی داشتند، اما بازار سرمایه با عرضه همراه بود.

اما در هفته جاری گزارش‌های عالی سه ماهه می‌تواند از این سد عبور کند. پیش‌بینی می‌شود منفی های شاخص می‌تواند فرصت ورود به سهم های ارزنده بازار باشد البته این در صورتی است که شاخص محدوده ۱۱۰۰ واحدی را از دست ندهد!!

همانطور که مستحضر هستید، آقای علی دهنوی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص دامنه نوسان بازار سرمایه گفت : بدون شک دامنه نوسان با تغییر همراه می‌شود و معاملات بورس روی این دامنه نوسان کنونی مثبت و منفی پنج درصد متوقف نمی‌ماند.

برخی از کارشناسان بازار سرمایه معتقدند که حذف دامنه نوسان اقدامی کاملا منطقی است که باید صورت بگیرید و این دامنه نوسان در هیچ بازاری وجود ندارد اما برخی نیز مخالف این موضوع هستند چراکه باید بستر مناسب در بازار برای عملی کردن این اقدام فراهم شود. از این رو نمی توان تحلیل دقیق از وضعیت بازار بورس فردا 6 مرداد 1400 ارائه نمود، اما امیدواریم که با توجه به گزارش های مالی شرکت ها، بازار روند متعادلی را در پیش بگیرد.

نقشه بازار بورس امروز

نقشه بازار بورس امروز
نقشه بازار بورس امروز
  • وضعیت شاخص کل: با افت 8 هزار و 401 واحدی به 1 میلیون و 314 هزار و 953 واحد رسید.
  • وضعیت شاخص هم وزن : با افت 6 هزار و 142 واحدی به 397 هزار و 910 واحد رسید.
  • ارزش بازار : 53,075,404.160B
  • ارزش معاملات : 55,924.629B
  • حجم معاملات : 6.310B
  • تعداد معاملات : 677,343
  • نمادهایی که بیشترین کاهش را داشتند : وسدید، سدبیر، غمهرا، ثامان، ثنور
  • نمادهایی که بیشترین افزایش را داشتند : فماک، درازک ،کنور، همراه، غگلپا
  • نمادهای پر معامله : سپید، شستا، لطیف، برکت، فگستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا