اخبار مهم بورس و اقتصادپیشنهاد سردبیر

زمان پرداخت دومین مرحله سود سهام عدالت اعلام شد

با توجه به گفته های اکبر حیدری سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت دومین مرحله سود سهامداران تا پایان اسفند ماه واریز خواهد شد که در ادامه می توانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

زمان پرداخت سود سهام عدالت

با توجه به اخبار منتشر شده سود سهام عدالت مربوط به سال ۱۴۰۰ در سال جاری در دو مرحله قابل پرداخت شد.
سود سهام عدالت سهامداران در مرحله اول در آذرماه پرداخت گردید ها با توجه به سخنان سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت دومین مرحله واریز سود سهام عدالت برای سهامداران تا پایان اسفندماه صورت خواهد گرفت.
اکبر حیدری در این خصوص گفت سود قابل تقسیم در این سال ۶۰ هزار میلیارد تومان بود که ۵۰ درصد از آن در مرحله اول پرداخت و ۵۰ درصد از آن در اسفند ماه به حساب سهامداران واریز خواهد شد.
وی در ادامه گفت پیش‌بینی می‌شود که تا زمان اعلام شده منابع پرداخت سود وصول شده و در پرداخت سود به حساب مشمولان هیچگونه مشکلی پیش نیاید.
بر اساس اعلام اکبر حیدری میزان دومین مرحله سود سهام عدالت همانند مبلغ آن در مرحله اول خواهد بود.
حیدری در ادامه تصریح کرد در مرحله اول افرادی که اطلاعات آنها کامل نبود نتوانستم سود خود را دریافت نمایند بنابراین توصیه می‌شود این دسته از افراد با مراجعه به سایت اینترنتیsahamedalat.ir جهت دریافت سود سهام عدالت اطلاعات خود را تکمیل نمایند.
وی در ادامه افزود اینگونه افراد در صورتی که نسبت به تصحیح اطلاعات خود اقدام نمایند می توانند سود مرحله اول و دوم را در اسفندماه دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا