اخبار بورساخبار مهم بورس و اقتصاد

پیش بینی بازار بورس فردا سوم خرداد 1400

با سلام و عرض ادب، در این بخش خبری از سایت بورس فردا، در خدمت شما عزیزان هستیم با پیش بینی بازار بورس فردا 3 خرداد ماه 1400. امروز یکشنبه دوم خرداد 1400 بازار همچنان با روند نزولی همراه بود و با فشار عرضه بازگشایی شد و در نهایت زمان معاملات با افت 20 هزار و 420 واحدی شاخص کل و 3 هزار و 953 واحدی شاخص هم وزن نسبت به روز معاملاتی قبل به پایان رسید.

پیش بینی بازار بورس فردا سوم خرداد 1400

از آنجایی که بازار سرمایه به دلیل ترس و هیجان سهامداران مدت هاست که غیر قابل پیش بینی بوده و با هیچ کدام از روش های تحلیل قابل بررسی نیست، نمیتوان وضعیت بازار بورس فردا سوم خرداد 1400 را بطور حتم پیش بینی کرد.

همانطور که در پیش بینی روز گذشته خدمت شما عزیزان عرض کردیم، بازار امروز هم با روند نزولی همراه شد و می توان گفت که این سیر نزولی شاخص از اختلافات بین مدیران میانی سازمان رفع نشود همچنان این روند ادامه خواهد داشت. روز گذشته شاهد ورود پول (242 میلیارد تومان) به صندوق ها با درآمد ثابت بودیم! ارزش معاملات این مدت نیز رقم قابل توجهی نداشت و به نظر می رسد که بازار بورس در شرایط فعلی باید 2 فاکتور ارزش معاملات و خروچ پول از صندوق ها با درآمد ثابت بیشتر شود!

در این بین عده ای از کارشناسان بازار سرمایه معتقدند که از نشانه های بازگشت بازار به تعادل و روند صعودی، برگشت نفرات قوی و در ادامه وارد شدن پول به صنایع برتر می باشد. در بازار برخی افراد ثابت وجود دارد که به دلیل یک طرفه بودن بازار سرمایه این نفرات پرتفوی سرمایه گذاری خود را در زمان صعود بازار با نمادهای بورسی و فرابورسی پرپتانسیل می‌بندند و در زمان نزول بازار با صندوق های سرمایه گذاری درآمد ثابت.

ما می توانیم با رصد ورود و خروج پول در صندوق‌های سرمایه‌گذاری درآمد ثابت، اولین نشانه های برگشت بازار سرمایه را دریابیم و حتما باید بررسی کنیم که این پول های خارج شده از صندوق‌های سرمایه‎‌گذاری درآمد ثابت وارد صنایع بورسی می‌شوند تا دومین نشانه برگشت بازار را ببینیم. در حال حاضر ترس و هیجان در بازار به اوج رسیده و اگر این سهامداران به ترس خود غلبه کنند ممکن است روز های آتی وضعیت بازار بهبود یابد.

نقشه بازار بورس امروز یکشنبه دوم خرداد 1400

نقشه بازار بورس امروز یکشنبه دوم خرداد 1400
نقشه بازار بورس امروز یکشنبه دوم خرداد 1400
  • وضعیت شاخص کل: با افت 20 هزار و 420 واحدی به 1 میلیون و 107 هزار و 797 واحد رسید.
  • وضعیت شاخص هم وزن : با افت 3 هزار و 953 واحدی به 388 هزار و 201 واحد رسید.
  • ارزش بازار : 44,294,142.886B
  • ارزش معاملات : 31,096.115B
  • حجم معاملات : 4.317B
  • تعداد معاملات : 274,449
  • نمادهایی که بیشترین کاهش را داشتند : سفاسی، شتوکا، ولملت، ثعتما، غپونه
  • نمادهایی که بیشترین افزایش را داشتند : شپلی، ساوه، خعمرا، نمرینو، فتوسا
  • نمادهای پر معامله : فگستر، فملی، فتوسا، کزغال، خودرو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا