اطلاعیه هاپیشنهاد سردبیر

پرونده ایران در جام جهانی بسته شد

تیم ملی کشور ایران در بازی دیشب مقابل آمریکا با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و صعود به مرحله بعدی جا ماند که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

شکست ایران در مقابل آمریکا

تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی در گروه B با تیم های انگلیس آمریکا و ولز هم گروه بود.

ایران در اولین بازی خود در مقابل انگلیس در روز ۳۰ آبان ماه بازی را با نتیجه ۶ بر ۲ به تیم انگلیس واگذار کرد.

در دومین بازی این دوره از رقابت ها تیم ملی ایران در مقابل ولز توانست با نتیجه دو بر صفر پیروز از از زمین بازی بیرون آید.

تیم ایران در سومین بازی خود دیشب از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه الثمامه به رقابت با تیم ملی آمریکا پرداخت که در پایان نیمه اول بازیکنان تیم آمریکا توانستند با نتیجه یک بر صفر به رختکن بروند.

این گل در دقیقه ۳۹ با ضربه بغل پای پولیشیچ وارد دروازه بیرانوند گردید.

در این بازی سرمربی تیم ایران کارلوس کی‌روش از احسان حاج صفی، مرتضی پور علی گنجی، مجید حسینی، میلاد محمدی، رامین رضائیان، احمد نوراللهی، مهدی طارمی، سردار آزمون، سامان قدوس، سعید عزت‌اللهی، مهدی ترابی، ابوالفضل جلالی، علی قلی زاده، علی کریمی، کریم انصاری فرد و علیرضا بیرانوند استفاده کرد.

با اینکه در نیمه دوم تغییراتی در ترکیب تیم ملی توسط سرمربی این تیم انجام شد اما باز هم تیم ایران نتوانست بازی تماشای خود را در برابر تیم ولز تکرار کند.

به این ترتیب ایران در سومین بازی خود در جام جهانی با نتیجه یک بر صفر در مقابل آمریکا شکست خورد و از صعود به مرحله بعدی باز ماند.

این در حالی میباشد که ایران با تساوی در مقابل آمریکا می توانست به دور بعد از این رقابت ها صعود نماید.

تیم انگلیس نیز در بازی دیشب در مقابل ولز توانست با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد و در پایان این مسابقات تیم انگلیس با ۷ امتیاز به عنوان تیم اول و آمریکا با ۴ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک شانزدهم نهایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا