اطلاعیه هاپیشنهاد سردبیر

زمان ثبت نام آزمون سراسری ۱۴۰۲ اعلام شد

سازمان سنجش طی اطلاعیه ای که منتشر کرده است اعلام کرد کنکور سراسری ۱۴۰۲ با تغییراتی همراه گردیده است که در ادامه می توانید خبر این تغییرات و زمان برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۲ را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

زمان برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۲

دکتر حسن مروتی در آخرین گفتگوهای اعلام کرد کنکور سراسری ۱۴۰۲ در دو نوبت برگزار می گردد و داوطلبان می توانند در هر دو کنکور شرکت نمایند و بر اساس رتبه ای که کسب می کنند، انتخاب کنند که کدام رتبه برای انتخاب رشته بررسی شود.

بر این اساس زمان ثبت نام نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۲ از ۸ تا ۱۴ آبان ماه خواهد بود و زمان برگزاری این آزمون روز پنج شنبه ۲۹ دی ماه و جمعه ۳۰ دی ماه می باشد.

در این آزمون، گروه های آزمایشی علوم تجربی و زبان های خارجی در روز پنج شنبه و گروه های علوم انسانی، ریاضی و فنی و گروه هنر در روز جمعه به رقابت با یکدیگر می پردازند.

همچنین متقاضیان برای شرکت در آزمون سراسری دوم می توانند از ۱۵ تا ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۲ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

دومین آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه و پنجشنبه ۱۵ تیر ماه برگزار می گردد که داوطلبان گروه های علوم انسانی، ریاضی و فنی و هنر در روز چهارشنبه و گروه های علوم تجربی و زبان های خارجی در روز پنجشنبه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

ثبت نام در کنکور سراسری ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و داوطلبان می توانند جهت ثبت نام در کنکور سراسری ۱۴۰۲ به سایت www.sanjesh.org مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا