اطلاعیه هاموفقیت

خلاصه کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز در وب سایت دانشگاه کسب و کار

مطالعه کتاب‌های انگیزشی و مطالب ارائه شده در سایت‌های کارآفرینی، نقش بسیار زیادی در بهبود فردی و توسعه روابط اجتماعی و نحوه مقابله با مشکلات و چالش‌های زندگی دارد. اغلب کارآفرینان موفق و مشهور جهان اهل کتاب و مطالعه هستند. مطالعه کتاب‌های انگیزشی ارزشمند، مانند موفقیت نامحدود در 20 روز تاثیر بسیار زیادی در افرایش انگیزه کارآفرینی و رونق کسب‌وکارها دارد. این کتاب یکی از آثار فاخر و پرفروش نویسنده معروف آنتونی رابینز می‌باشد. آنتونی رابینز یکی از ثروتمندترین افراد جهان به‌شمار می‌رود. با مطالعه کتاب جادویی و ارزشمند موفقیت نامحدود در 20 دقیقه و استفاده از مطالب و راهکارهای مفید آن می‌توانید در کسب‌وکار خود به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنید. در این مقاله قصد داریم درباره تاثیر مطالعه این کتاب در بهبود موفقیت و پیشرفت افراد صحبت کنیم.

آشنایی با نویسنده کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز

 

آنتونی رابینز (Anthony Robbins) نویسنده کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز یکی از بهترین نویسنده‌ها و سخنرانان جهان در سال 1960 در شهر کالیفرنیای آمریکا متولد شد. این نویسنده، زندگی پر فراز و نشیبی داشت و توانست به‌خوبی با مشکلات خود مبارزه کرده و با دستیابی به رویاهای دوران جوانی خود به یکی از ثروتمندترین و تاثیرگذارترین افراد در سطح جهان تبدیل شود‌ و به درآمد زیادی برسد. بسیاری از افراد و کارشناسان معتقدند که این نویسنده، موفق‌ترین سخنران انگیزشی است‌. میلیون‌ها نفر در حال حاضر سخنرانی‌ها، دوره‌های آموزشی و کتاب‌های انگیزشی آنتونی رابینز را دنبال می‌کنند‌. از سوابق کاری این نویسنده می‌توان به همکاری با سازمان‌های آمریکایی ای بی ام، ای تی اند تی، آمریکن اکسپرس و همچنین قهرمانان مدال طلای المپیک و تیم‌های ورزشی لس آنجلس اشاره کرد.

آشنایی با مترجم کتاب موفقیت نامحدود در 20  روز

یکی از نویسندگان و مترجمان موفق و معروف کشور، خانم فریبا جعفری نمینی ترجمه کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز را انجام داده است. این کتاب توسط انتشارات نسل نو اندیش و در 490  صفحه به چاپ رسیده است. این مترجم متولد بهمن ماه سال 1347 در شهرستان نمین است که سال‌ها بعد به‌همراه خانواده خود به شهر تهران مهاجرت کرد. فریبا جعفری کتاب «موفقیت نامحدود در بیست روز» را با نثری روان و قابل فهم برای همه ترجمه کرده است. حاصل سال‌ها تلاش بی‌وقفه این نویسنده و مترجم با سابقه ایرانی سی عنوان کتاب می‌باشد‌. فریبا جعفری نمینی اکنون به‌عنوان سردبیر مجله آنلاین روزهای ایده‌آل مشغول فعالیت است. در سایت این مجله طیف گسترده‌ای از سرگرمی‌ها، آموزش‌ها و دانستنی‌ها از مقاله‌های معتبر خارجی ترجمه شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. اگر به‌دنبال سایت‌هایی با محوریت کارآفرینی مثل هاروارد بیزینس ریویو، فوربز، دانشگاه کسب‌وکار، فرچون و بیزنس اینسایدر هستید توصیه می‌کنیم سری به وب‌سایت فارسی زبان دانشگاه کسب‌وکار بزنید.

مطالعه کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز چه فایده‌ای دارد؟

 

مطالعه کتاب موفقیت نامحدود

مطالعه کتاب «موفقیت نامحدود در 20 روز» و به‌کارگیری راهکارها و الگوهای موجود در آن به‌معنی تضمین عدم شکست در زندگی و کسب‌وکار نیست. بلکه به افراد کمک می‌کند که با استفاده از روش‌ها و شیوه‌های جدید حتی چندین بار شکست بخورند؛ اما در نهایت مسیر درست موفقیت را پیدا کنند‌. افراد موفق زمانی که از درست نبودن یک مسیر مطمئن شوند، بلافاصله به جستجوی یک راه حل بهتر می‌پردازند. کارآفرین‌ها به زندگی و کسب‌وکار خود به‌عنوان یک پازل نگاه می‌کنند و برای قرار گرفتن قطعات پازل زندگی در جای درست خود از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. پیام اصلی آنتونی رابینز در کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز این است که در راه رسیدن به اهداف خود اگر به بن‌بست خوردید، قدرت تغییر و پیدا کردن یک مسیر جدید را داشته باشید. انعطاف‌پذیری و درک شرایط یکی از ویژگی‌های بسیار بارز افراد موفق محسوب می‌شود‌. اگر قصد دارید به یک فرد موفق و کارآفرین تبدیل شوید، نکات و آموزش‌های موجود در این کتاب را با دقت مطالعه کنید. مطالعه کتاب زمانی فایده دارد که حتما به راهکارهای آن نیز جامه عمل بپوشانید. در غیر این‌صورت فایده‌ای ندارد.

 آموزه‌های ارائه شده در کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز شامل چه مواردی است؟

آموزش‌ها و نکات مهمی که آنتونی رابینز در کتاب «موفقیت نامحدود در 20 روز» برای علاقه‌مندان به کارآفرینی و پیشرفت ارائه کرده است، باید در چهار هفته و در طول بیست روز انجام شود. مطالب مخصوص پنج روز هفته اول به ترتیب شامل قدرت درونی، نیروهای کنترل کننده زندگی، حلقه‌های ارتباطی، کلید طلایی و رسیدن به خواسته خود می‌باشد. مطالب مخصوص پنج روز هفته دوم نیز به ترتیب عبارتند از: تکنولوژی و پیشرفت، راز موفقیت تغییر باورهای خود، تنظیم اهداف و فهرستی کامل از موفقیت‌. مطالب مخصوص پنج روز هفته سوم نیز به ترتیب شامل عادت‌ها، شرط موفقیت، موفقیت مالی، نحوه کنترل ثروت و رها کردن ترس می‌باشد. در نهایت مطالب پنج روز هفته چهارم عبارتند از: کارشکنی در امور، جسم سالم، روابط موفق، رویارویی با مشکلات و موفقیت جاودان. تمام کتاب‌های انگیزشی معروف که در بین مردم دنیا به محبوبیت رسیده‌اند، در موفقیت افرادی که به کارآفرینی علاقه‌مند هستند، نقش مثبتی ایفا می‌کنند. با مطالعه کتاب «موفقیت نامحدود در 20 روز» نیز افکار انسان ساخته می‌شود‌ و با دید بهتری مسیری موفقیت و کارافرینی را طی می‌کند.

معرفی وبسایت دانشگاه کسب‌وکار رسانه تخصصی حوزه کارآفرینی و استارتاپ

 

کتاب موفقیت نامحدود

اگر جزء افرادی هستید که به حوزه کارآفرینی، استارتاپ و مطالب انگیزشی علاقه‌ دارند، می‌توانید به محتوا محور وبسایت دانشگاه کسب‌وکار با آدرس اینترنتی http://businessuni.net/ مراجعه کنید. دانشگاه کسب‌وکار یک رسانه تخصصی در حوزه کارآفرینی، استارتاپ و سرمایه‌گذاری است. در این وبسایت خلاصه کتاب «موفقیت نامحدود در 20 روز» نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. کسانی که وقت کافی برای مطالعه کل این کتاب را ندارند، با خواندن خلاصه کتاب از مطالب مفید آن استفاده می‌کنند. مقالات منتشر شده در دانشگاه کسب‌وکار، شامل موضوعاتی مانند کارآفرینی، روانشناسی، کتاب‌های انگیزشی، ارزهای دیجیتال، بازاریابی، راه‌های کسب درآمد، زندگی‌نامه و سخن بزرگان و غیره می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا