اطلاعیه ها

ایلان ماسک ادعا کرد ۲۰ درصد از کاربران توئیتر غیر واقعی هستند

در حالی که ایلان ماسک مدیرعامل تسلا، خواستار خرید توییتر می باشد از هیئت مدیره این شرکت خواست که برای رسیدن به قیمت پایین تر باز هم مذاکره کنند. ایلان ماسک ادعا کرد که حداقل ۲۰ درصد کاربران این شبکه اجتماعی فیک می باشند و به همین دلیل از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا خواست تا این موضوع را بررسی کند. در ادامه جزئیات خبر  ادعای ایلان ماسک در خصوص فیک بودن کاربران توئیتر را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم:

مانع جدید ایلان ماسک برای خرید توئیتر

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، هیات مدیره توئیتر با فروش این شبکه اجتماعی به ایلان ماسک با مبلغ ۴۴ میلیارد دلار موافقت کرد. به نظر می‌رسد ثروتمندترین فرد جهان می‌خواهد برای رسیدن به قیمت پایین‌تر باز هم مذاکره کند.

اهرم فشار ماسک برای پایین آوردن قیمت نیز تعداد کاربران واقعی توئیتر است. حالا مدیرعامل تسلا از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)خواسته تعداد کاربران شبکه اجتماعی را ارزیابی کند.

براساس گزارش دیجیاتو،‌ توئیتر می‌گوید تنها ۵ درصد کاربران این شبکه اجتماعی غیرواقعی هستند. در حالی که ماسک ادعا می‌کند حداقل ۲۰ درصد کاربران این شبکه اجتماعی واقعی نیستند و البته شاید این میزان به ۹۰ درصد هم برسد.

نتیجه نظرسنجی ایلان ماسک درباره کاربران توئیتر

ایلان ماسک دیروز اعلام کرد تا زمانی که این شبکه اجتماعی ثابت نکند تعداد کاربران فیک این شبکه اجتماعی کمتر از ۵ درصد است، دست به معامله‌ نمی‌زند.

پس از این اظهارنظر، ماسک در توئیتر یک نظرسنجی با این مضمون برگزار کرد:

«توئیتر ادعا می‌کند که بیش از ۹۵ درصد کاربران فعال روزانه واقعی و انسان‌های منحصر به فرد هستند. آیا کسی چنین تجربه‌ای داشته است؟»

در پاسخ به این نظرسنجی ماسک یکی از کاربران پیشنهاد داده که SEC ادعای این شبکه اجتماعی را بررسی کند. در صورتی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا متوجه شود که شبکه اجتماعی دروغ گفته، عواقب بدی در انتظار توئیتر است.

در واکنش به این پیشنهاد، ایلان ماسک با منشن کردن این کمیسیون به نوعی خواستار بررسی این موضوع از سوی SEC شد.

ماسک درحالی از کمیسیون بورس درخواست بررسی تعداد کاربران شبکه اجتماعی را کرد که در سال‌های گذشته اتهامات زیادی را علیه آن مطرح کرده بود.

در حقیقت SEC به علت توئیت ۲۰۱۸ ماسک درباره خصوصی کردن تسلا، توئیت‌های او را مدنظر دارد.

با این وجود به نظر می‌رسد کاهش مبلغ قرارداد خرید توئیتر ارزش این را دارد که رابطه‌اش را با SEC خوب کند

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا