اطلاعیه هاپیشنهاد سردبیر

امروز مهلت ثبت نام در کارشناسی ارشد به پایان می رسد

افرادی که تاکنون موفق به ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد نشده اند تا پایان شامگاه امروز فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام نماید که در ادامه خبر کامل آن را می توانید بخوانید:

بیشتر بخوانید:

کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۲

مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۲ از تاریخ ۱۶ تا ۲۲ آذرماه تعیین گردیده بود که برای افرادی که موفق به ثبت نام در این بازه زمانی نشدند امروز فرصت مجددی فراهم گردید.
علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش کشور اعلام کرد در بازه زمانی اعلام شده بیش از ۳۴۰ هزار داوطلب جهت شرکت در این آزمون ثبت نام نموده اند.
بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت سازمان سنجش این آزمون در روز پنجشنبه یازدهم اسفند در نوبت عصر و در روز جمعه ۱۲ اسفند ماه در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.
متقاضیانی که تاکنون موفق و ثبت نام در این آزمون نشده اند تا پایان امروز می‌توانند با مراجعه به سایتsanjesh.org و دانلود دفترچه ثبت نام و درج اطلاعات شخصی خود نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
ثبت نام در این سایت و گذراندن درست مراحل ثبت نام هنگامی تکمیل می شود که فرد کد پیگیری ۱۶ رقمی و شماره پرونده هفت رقمی را دریافت نماید.
علاوه بر این به تمامی داوطلبان توصیه می گردد که از تقاضانامه ثبت نام پرینت تهیه کرده و آن را تا زمان اعلام نتایج نهایی در پیش خود نگه دارند.

زمان ثبت نام در المپیاد دانشجویی

علاوه بر کارشناسی ارشد افرادی که خواهان شرکت در المپیاد علمی دانشجویی کشور میباشند و تاکنون موفق به ثبت نام در این المپیاد نشده اند تا پایان شامگاه امروز شنبه ۲۶ آذر ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا