فراتر از خبر

توضیحات مهدی هاشمی درباره ویدئو جنجالی اش!

دو روز قبل بود که ویدئویی از مهدی هاشمی؛ بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون منتشر شد که حواشی عجیبی را به همراه داشت. این فیلم منتشر شده مبنی بر این بوده که مهدی هاشمی در اعتراض به حمله روسیه به اکراین، یک شیشه ودکای روسی را می شکند.

آقای هاشمی در این فیلم می گوید: بعضی ها میگن مهدی هاشمی ودکا می خوره! کی دیده؟! … من اصلا ودکا دوست ندارم، مخصوصا ودکای روسی!

مهدی هاشمی در این ویدئو اعلام می‌کند که آن ویدئو حاشیه ساز مربوط به یک نمایش بوده و جنبه تبلیغاتی داشته است.

بیوگرافی مهدی هاشمی

میرمهدی هاشمی قرمزی زادهٔ ۱۶ آذر ۱۳۲۵ بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است.

او برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های دو فیلم با یک بلیت (۱۳۶۹)، آلزایمر (۱۳۸۹) و آقا یوسف (۱۳۹۰) برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شده‌است.

او همسر گلاب آدینه، پدر نورا هاشمی و برادر ناصر هاشمی کارگردان و بازیگر سینما است.

وی در سال ۱۳۵۲ در رشتهٔ هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. فعالیت در تئاتر را به عنوان بازیگر به همراه داریوش فرهنگ در سال ۱۳۴۸ با تشکیل گروه تئاتر «پیاده» آغاز نمود.

داریوش فرهنگ و همسر پیشین‌اش سوسن تسلیمی، از همکلاسی‌های دورهٔ دانشکدهٔ مهدی هاشمی محسوب می‌شوند که اوج همکاری آن‌ها در ساخت سریال سلطان و شبان بود.

در ۷ تیر ۱۳۹۸ مهنوش صادقی ادعا کرد که همسر مهدی هاشمی‌ست و با او ازدواج قانونی کرده‌است. پس از تکذیب نورا هاشمی (دختر مهدی هاشمی)، مهدی هاشمی این قضیه را تأیید و با انتشار کلیپی اعلام کرد مهنوش صادقی همسر قانونی‌اش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا