اخبار بورس

کدام صنایع بورسی سود زا است؟

بورس در اولین روز اسفند ماه کاهش هفت هزار و ۷۸۵ واحدی داشت و در نهایت روی سطح یک میلیون و ۲۷۴ هزار واحد ایستاد. به واسطه اخبار برجام دو گروه می‌توانند در روزهای افت بازار سبزپوش باشند. کدام صنایع به اخبار برجام واکنش نشان دادند؟

کدام صنایع بورسی سود زا است؟

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت نیوز،

بورس همچنان در جاده سراریزی حرکت می‌کند و روز گذشته شاخص افت بیش از هفت هزار واحدی را تجربه کرد و در کانال ۱٫۲ میلیونی ماند.

اخبار متعددی روی حرکت شاخص بورس اثر می‌گذارد که در وضعیت امروز کشور مهم‌ترین خبرها مذاکرات وین و قیمت دلار است.

وزیر امور خارجه ایران، با اذعان به نزدیک شدن ایران و طرف‌های غربی به توافق، نهایی شدن آن را منوط به انعطاف‌پذیری بیشتر آمریکا و اروپا دانست.

حسین امیرعبداللهیان اضافه می‌کند: ما فکر می‌کنیم اگر طرف غربی امروز واقع‌بینانه‌ با آنچه در میز مذاکرات وین می‌گذرد برخورد کند، ما می‌توانیم در کمتر از چند ساعت به توافق نهایی برسیم.

مذاکرات وین تاثیر نوسانی خود را بر قیمت دلار گذاشته است. بر همین اساس قیمت دلار دیروز یک اسفند ماه در کانال ۲۵ تا ۲۶ هزار تومان رفت و آمد کرد. در ساعات پایانی روز گذشته نرخ این ارز به ۲۵ هزار و ۸۷۰ تومان رسید. در نهایت قیمت دلار امروز در کانال‌ها ۲۵ هزار و ۷۲۰ تومان ثبت شد.

بورس رشد می‌کند؟

طی روزهای اخیر گروه‌های بانکی و خودرویی با استقبال سهامداران روبه‌رو شدند و صف خرید بودند. کارشناسان می‌گویند که صنایع ریالی با تو جه به ارزندگی‌شان در زمان مذاکرات می‌توانند سودده باشند.

اغلب کارشناسان بورس پیش‌بینی کرده‌اند که تا پایان اسفندماه شاخص بین کانال ۱٫۳ میلیونی و ۱٫۲ نوسان کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا