اخبار بورس

اعلام چند برنامه ایران خودرو برای تحقق جهش تولید

ایران خودرو چند برنامه برای عملیاتی شدن راهبرد جهاد در تامین و تحقق جهش تولید از جمله توسعه محصولات و ارتقای کیفی محصولات را اعلام کرد .

 

به گزارش پورس فردا ایران خودرو اعلام کرد: باتوجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در نخستین سخنان سال، اهتمام خود را به کار خواهد بست تا گام‌های موثری در تحقق شعار سال وجهش تولید برداشته شود و وظیفه خود می‌داند در تبعیت از سیاست‌های کلی حاکم بر نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه حمایت‌ها و رهنمودهای دولتی و همچنین با اتکال به توان مهندسی و ظرفیت دانشی و تولیدی در آنچه مسئولیت بخش تولید و صنعت است، پیشگام بوده و اقدام کند .

از جمله برنامه های این گروه جهت عملیاتی شدن راهبرد جهاد در تامین در راستای تحقق جهش تولید شامل تامین نقدینگی و ارز مورد نیاز، تامین مواد اولیه ، قطعات و مجموعه ها با کیفیت مناسب در زمان بندی مشخص ( تولید بدون کسری) و به قیمت عادلانه ، تامین خدمات پس از فروش متناسب با نیاز مشتری و اعلام و درخواست سیاست ها ،‌مقرارات و قوانین پشتیبان تولید است .

همچنین ارتقاء‌ بهروری در تمامی زمینه ها شامل منابع انسانی ، سرمایه و انرژی ، تحقق برنامه های تولید ، طراحی و توسعه محصولات و ارتقای کیفی محصولات از مهمترین برنامه های اجرای راهبرد همت در تولید خواهد بود .

برنامه هایی درحوزه شتاب در تحویل نیز تدارک دیده که از جمله جهش درصادرات ، تحریک تقاضا ، کاهش ماندگاری خودرو ها ،‌ تحویل تعهدات معوقه طی سه ماهه اول سال جاری و تسریع در فرآیند لجستیک ،از برنامه های ایران خودرو برای تحقق شعار سال جهش تولید است .

همچنین با سعی دارد که با  استفاده از تمام ظرفیت های علمی ، نخبگان جامعه ، شرکت های دانش بنیان و قطعه سازان ، تولید خودرو با نشان ایرانی را در سال جهش تولید توسعه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا