اخبار بورس

پیش بینی بورس هفته آینده (هفته دوم دی ماه 1400)

ورق بورس در هفته ای که پشت سر گذاشتیم بعد از مدت ها برگشت! و بازار روی سبز خود را پس از روز های خونین پی در پی به سهامداران نشان داد. اما بازار بورس هفته دوم دی 1400 چه می شود؟ آیا روند صعودی ادامه خواهد داشت؟

پیش بینی بورس هفته دوم دی ماه 1400

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، بازار سهام در اواسط هفته معاملاتی جاری رشد قابل توجهی در شاخص کل داشت، اما ارزش پایین معاملات در آخرین روز هفته خود را نشان داد و بازار با افت ۰٫۱۸ درصدی شاخص کل به کار خود پایان داد. اما به طور کلی شاخص کل این هفته نسبت به هفته گذشته ۲٫۸ درصد رشد داشت.

محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سهام گفت: روند معاملات در اوایل هفته خیلی خوب بود ولی اواخر بازار امروز نگران‌کننده بود چرا که خیلی از سهم‌ها افت داشتند. اگر چه از ابتدای هفته شاهد رشد خوبی بودیم اما بی‌پولی بازار سهام امروز خودش را نشان داد.

وی افزود: هفته بعد روند خنثی ادامه می‌یابد مگر اینکه پولی به بازار تزریق شود. الان زمان آن است تا از منابع صندوق تثبیت برای تزریق پول به بازار استفاده شود. یا محرک‌هایی به وجود بیاید که برای بازار رشد ادامه‌داری به دنبال داشته باشد.

این کارشناس بازار سهام گفت: نکته مثبت این هفته افزایش حجم معاملات بود. اما نکته منفی اتفاقاتی بود که چهارشنبه برای بازار سهام افتاد و نشان داد بازار حتی در سهم‌های ارزنده نیز دچار بی‌پولی شده و این بی‌پولی خود را روی تابلو هم نشان داد.

خبری‌زاد اظهار کرد: عرضه زیادی روی تابلو وجود ندارد اما وقتی تقاضای آنچنانی نیست بازار به راحتی منفی می‌شود، اگر اتفاق خاصی نیفتد هفته بعد احتمالا بر همین منوال پیش خواهد رفت و فقط از سرعت رشد و افت کاسته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا