اخبار بورس

پایان بورس 1 دی 1400

شاخص کل بورس در آخرین روز معاملاتی هفته با رشد بیش از ۴۰ هزار واحدی به کانال یک میلیون و ۳۵۹ هزار واحد وارد شد. حال باید دید زمستان برای بازار سهام خوش‌یمن خواهد ماند.

پایان بورس 1 دی 1400

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت نیوز،  شاخص کل بورس در آخرین روز معاملاتی هفته با رشد بیش از ۴۰ هزار واحدی به کانال یک میلیون و ۳۵۹ هزار واحد وارد شد. شاخص کل و هم‌وزن امروز به ترتیب ۳٫۰۸ و ۲٫۷۵ درصد رشد داشتند. ارزش معاملات در پایان امروز به بیش از ۳۷۰۰ میلیارد تومان رسید که نسبت به روزهای گذشته رشد داشته است.

در حالی که تقریبا تمامی گروه‌ها امروز با رشد همراه بودند، نمادهای فارس، فولاد، فملی و شستا بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل امروز داشتند.

شیمیایی، خودرو و فلزات اساسی همچنان در جایگاه بهترین گروه‌های صنعتی بازار سهام قرار دارند. بیشترین ارزش معاملات امروز را نمادهای پالایش، کمند و دارا یکم از آن خود کردند و بیشترین حجم معامله نیز مربوط به خودرو، خساپا و فاذر بود.

شاخص کل فرابورس نیز با ۲۶۱ واحد رشد در کانال ۱۸ هزار و ۷۸۴ واحد قرار گرفت. نمادهای آریا، زاگرس و کگهر بیشترین تاثیر مثبت و بپاس بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل فرابورس امروز ثبت کردند.

برزو حق‌شناس اظهار کرد: باید قبول کنیم که بورس افت سنگینی کرده و نمی‌توان انتظار داشت سریع برگردد. باید مدتی سهم‌ها در جا بزنند و نوسان داشته باشند و کف تشکیل شود. همزمان ارزش معاملات نیز افزایش یابد تا آرام آرام خریدار ورود پیدا کند.

این کارشناس بازار سهام بیان کرد: ادامه روند مثبت در بازار سهام به این بستگی دارد که شاخص هم‌وزن بتواند ۳۶۵ هزار واحد مثبت رو به بالا را بشکند. در غیر این صورت احتمالا مجدد چند روز منفی خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا