اخبار بورساخبار مهم بورس و اقتصاد

بازار بورس در هفته آینده (هفته چهارم) دی ماه 99 چه می شود؟

با توجه به ریزش 39 هزار واحدی شاخص کل بازار سرمایه در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته، بسیاری از سهامداران و فعالان بازار سرمایه نگران این موضوع هستند که وضعیت بازار سرمایه هفته چهار دی ماه 99 چه می شود؟ آیا بازار سرمایه حمایت خواهد شد؟

قیمت امروز سهام عدالت چقدر است؟

وضعیت بازار بورس در هفته هفته چهارم دی ماه 99 چه می شود؟

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، در شرایط فعلی اخبار منفی تاثیر زیادی بر بازار سهام داشت و در جریان معاملات این هفته سیگنال‌های منفی زیادی از جمله افزایش تنش‌های داخلی و خارجی به بازار سهام مخابره شد، اما بورس هفته آینده چه می‌شود؟

حمیدرضا فرهادی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بورس هفته آینده گفت: بازار سهام به محدوده‌ای رسیده که دیگر تحلیل تکنیکال از محل مقاومت یا حمایت جوابگو نیست و بورس به شدت تحت تاثیر اخبار منفی قرار دارد. از طرفی سایه ابهام بر بازار سهام مانع از رشد آن است.

این کارشناس در ادامه گفت: تا زمانی که سایه ابهام اتفاقاتی مانند وضعیت لایحه بودجه، قیمت‌گذاری دستوری در بازار سهام، بلاتکلیفی قیمت دلار و دخالت وزارت صمت در قیمت‌گذاری دستوری حل نشود، روند نزولی بازار سهام ادامه‌دار است.

همچنین ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با افزایش عرضه‌ در بورس امروز گفت: عرضه در بازار  امروز زیاد بود و احتمالا در روز شنبه این عرضه‌ها جمع شود و شاید شاخص‌ کل به کف قبلی خود بازگردد.

محمدمهدی عشریه نیز با انتقاد از تصمیمات ناگهانی برای بازار سهام گفت: تا زمانی که تصمیمات شبانه برای بورس ادامه دارد وضعیت همین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا