اخبار بورسپیشنهاد سردبیر

نماد فولاد مبارکه در بورس تعلیق شد

محمود گودرزی مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران گفت با توجه به ابهاماتی که در اطلاعات شرکت فولاد مبارکه وجود داشت با هماهنگی سازمان بورس از امروز نماد معاملاتی فولاد در بورس تعلیق می گردد و تا زمانی که اطلاعات لازم به صورت شفاف از سمت ناشر منتشر نگردد بازگشایی این نماد انجام نمی شود. در ادامه می‌توانید خبر کامل تعلیق نماد فولاد مبارکه در بورس را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

تعلیق نماد فولاد مبارکه

بر اساس گزارشات منتشر شده توسط مجلس شورای اسلامی در روز شنبه، مشخص گردید که در شرکت فولاد مبارکه اصفهان تخلفات مالی در حدود ۹۱ هزار میلیارد تومان صورت گرفته است.

پس از انتشار این گزارش توسط مجلس شورای اسلامی نماد شرکت فولاد مبارکه اصفهان در بورس تعلیق شد.

یکی از شرکت های زیر مجموعه فولاد مبارکه، شرکت توسعه توکا میباشد که سهامداران این شرکت در سال ۹۹ در پی سوده شدن پروژه سازی سهام، بعد از ریزش شاخص بورس متضرر شدند و سرمایه بسیاری از آنها نابود گردید.

بر اساس گزارشات ای که در کدام منتشر گردیده است شرکت توکا در صورتهای مالی سال ۱۴۰۰، صد و شصت و چهار میلیارد تومان زیان محقق کرده است.

تخلفات شرکت فولاد مبارکه

در تحقیق و تفحص هایی که از شرکت فولاد مبارکه اصفهان صورت گرفت مشخص گردید که تخلفات این شرکت در ۵ سرفصل خرید و قراردادها، مسئولیت های اجتماعی، حقوقی و مدیریتی، منابع انسانی و استخدام و تولید و فروش دسته بندی شده است.

از این بین بیشترین تخلف مالی در بخش فروش صورت گرفته است که البته این تخلفات باید به صورت دقیق توسط مقام قضایی مورد بررسی قرار بگیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا