اخبار بورس

لیست نمادهایی که در 16 مهر بازگشایی و متوقف شدند

امروز چهارشنبه 16 مهر 99، خوشبختانه شاخص بورس رشد 26 هزار واحدی را تجربه کرده است. در این میان برخی از نماد های معاملاتی بازار بورس بازگشایی شدند و برخی دیگر از آماده بازگشایی و برخی نبز بطور موقت متوقف شدند.

بازگشایی و وقفه برخی نمادها معاملاتی در 16 مهر :


به گزارش بورس فردا

در جریان معاملات امروز و تا این لحظه از بازار شاهد سبزپوشی و رشد ۲۶ هزار واحدی شاخص هستیم، این در حالی است که نمادهایی آماده بازگشایی و در مقابل نمادهایی نیز به طور موقت از گردونه معاملات خارج شدند. نمادهای بازگشایی و بسته شده به شرح زیر می باشد:

بازگشایی نمادهای معاملاتی:

بانک صادرات، گروه صنایع بهشهر ایران، صنایع ریخته گری، پالایشگاه لاوان، تولید و صادرات ریشمک، ریل سیر کوثر با محدودیت نوسان قیمت، از طرفی سبحان دارو، سرمایه گذاری چشم انداز توسعه شمال و آبسال بدون محدودیت اماده بازگشایی شدند.

وقفه معاملاتی در نمادهای:

سایپا، بانک تجارت، بانک اقتصاد نوین، سرمایه گذاری ساختمان، باما، سرمایه گذاری خوارزمی و ملی سرب و روی به دلیل نوسان بیش از ۲۰ درصدی قیمت، گروه مالی سپهر صادرات به علت رشد بیش از ۵۰ درصدی، غیبت سه روزه سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، ایران خودرو دیزل کارخانجات مخابراتی و فیبر ایران برای حداکثر ۲ روز کاری و نماد شرکت های داروسازی فارابی، تکنوتار هم برای یک روز بسته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا