اخبار بورساطلاعیه ها

ناامیدی سهامداران بورس از وضعیت بازار سهام

بازار سهام به گونه ای می باشد که سرمایه گذاران و خریداران از ۲ سال قبل در زیان می باشند و هم اکنون بسیاری از سهامداران روی به بازارهای موازی آورده‌اند. در ادامه می‌توانید خبر کامل وضعیت بازار سهام را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

بورس در خوابی عمیق

وضعیت بازار سهام در این روزها به گونه ای می باشد که باعث فرار سرمایه گذاران از بورس شده است.

در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته ارزش معاملات خرد با افت دیگری همراه گردید تا مهر تاییدی بر رکود حاکم بر بورس باشد.

بسیاری از سهامداران بازار سرمایه با ناامیدی روبرو شده اند به گونه ای که می توان گفت در روز سه شنبه سهامداران حقیقی حدود ۱۸۰ میلیون میلیارد تومان پول از این بازار خارج کردند.

ارزش معاملات خرد در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته حدود ۱۶۰۰ میلیارد تومان ثبت گردید که این رقم یکی از کمترین رقم ها طی سال های گذشته می باشد.

تمامی این دلایل و کاهش قیمت سهام ها باعث شده است که بسیاری از سهامداران در طی دو سال اخیر پول خود را به بازارهای موازی منتقل کرده و به همین دلیل روز به روز ارزش معاملات خرد بورس کاهش می یابد.

پیش بینی بازار سهام برای امروز

در روز سه شنبه در دقایق پایانی معاملات حدود ۳۰۰ نماد مثبت در مقابل ۳۷۰ نماد منفی در بازار باعث شد که بازار کمی حالت متعادل به خود بگیرد.

برای امروز پیش بینی می شود که شاخص ها رنگ سبز به خود بگیرد اما به دلیل پایین بودن ارزش معاملات خرد و کمبود نقدینگی بعید است که بازار سهام با روند مثبت همراه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا