اخبار بورس

قیمت پالایشی یکم وارد کانال 6 هزار تومانی شد!

خریداران واحدهای صندوق پالایشی یکم (پالایش) یا همان دارا دوم که بعد از بازگشایی این صندوق امیدوار به افزایش قیمت و رسیدن به سود بودند اکنون با شوک افت قیمت دارا دوم مواجه شده اند و در حالی که هر واحد از این صندوق را به قیمت ده هزار تومان خریداری کرده بودند اکنون با قیمت 6 هزار تومانی مواجه شده اند. به نظر می رسد دولت باید فکری به حال ضرر خریداران این صندوق ها کند که به دولت اعتماد کرده و مدت هاست سرمایه خود را به امید رسیدن به سود به دست آن ها سپرده اند.

ضرر سنگین خریداران پالایش

به گزارش گسترش نیوز:

سهم پالایش در روز چهارشنبه اُفت ۶.۰۷ درصدی نسبت به چهارشنبه داشت و وارد کانال ۶ هزارتومانی شد و ۶ هزار و ۸۹۶ تومان معامله شد.

قیمت صندوق پالایشی یکم در روز چهارشنبه 17 دی 99

سهام‌های صندوق‌های قابل معامله دولتی و به بیان روشن‌تر دو صندوق پالایش یکم و دارا یکم این روز‌ها وضعیت مطلوبی ندارند. پالایش یکم برخلاف دارا یکم از همان روز گشایش نماد، در مسیر نزولی قرار گرفته و زیان فراوانی به سهامداران خود رسانده است. روز چهار شنبه ۱۷ دی ۹۹ نیز پالایشی یکم با قیمت ۶۷۹۰ تومان با افت بیش از ۷ درصدی ضرر سهامداران خود را هر روز بیشتر و بیشتر می‌کند.

شبریز با ۴.۸۷ درصد منفی با قیمت پایانی ۲۶۵۹۰ جزو ۷ نماد با بیشترین کاهش قیمت بود.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.
پیش بینی وضعیت بازار بورس در بهمن و اسفند 99

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا