اخبار بورسنماد ها

سهامداران خساپا بخوانند

بر اساس اطلاعیه از وب سایت کدال، شرکت ایرانی تولید اتومبیل (سایپا) گزارش فعالیت ماهانه دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ۱۴۰۰ خود را منتشر کرده است.

سهامداران خساپا بخوانند

به گزارش بورس فردا و به نقل ازتجارت نیوز، بر اساس گزارش منتشر شده در سایت کدال شرکت ایرانی تولید اتومبیل (سایپا) با نماد خساپا گزارش فعالیت ماهانه دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ۱۴۰۰ خود را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش خساپا در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰، بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان درآمد داشته است که بخش قابل توجه آن مربوط به فروش داخلی و بوده است، در این آمار سهم صادرات بسیار ناچیز است.

همچنین درآمد این شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل بیش از ۲۴ درصد و نسبت به میانگین ماه‌های قبل بیش از ۴۱ درصد کاهش داشته است. این در حالی است که سایپا نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل بیش از ۱۲ درصد افزایش درآمد داشته است.

علاوه بر این از ابتدای سال مالی تا پایان ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰ جمع درآمدهای حاصل از فروش محصولات سایپا بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان است. رقمی که نسبت به دوره مشابه سال قبل بیش از ۱۵۶ درصد افزایش یافته است.

سایپا در این دوره بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان صادرات داشته است. این در حالی است که در دوره مشابه سال قبل این رقم بیش از ۴۵ میلیارد تومان بوده که حدود ۱۶۴ درصد افزایش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا