اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

برندگان فروش فوق العاده ایران خودرو مشخص شدند

نتایج قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ایران خودرو امروز صبح منتشر گردید که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

جزئیات طرح فروش فوق العاده ایران خودرو

چندی پیش شرکت خودروسازی ایران خودرو طی اطلاعیه ای، خبر از عرضه ۴ محصول خود در قالب طرح فروش فوق العاده داد.
در این طرح محصولاتی چون رانا پلاس، پژو پارس سال با موتورXU7P، سورن پلاس دوگانه سوز و پژو پارس سفارشی با موتورXU7P عرضه گردید.
گفته می شود که در این طرح که به عنوان چهل و دومین طرح فروش فوق العاده ایران خودرو معرفی می گردد؛ نزدیک به ۱۱ میلیون نفر، شرکت نمودند.
اما نکته قابل توجه در این خصوص این می باشد که حدود ۳۵۲ هزار نفر بعد از فرایند ثبت‌نام، اقدام به انصراف از این طرح نمودند.
بسیاری از کارشناسان در خصوص این حجم از انصراف در قرعه کشی ایران خودرو، معتقدند که اعلام خبر ممنوعیت شرکت در طرح های خودروهای وارداتی در بورس کالا برای افرادی که از سال ۹۸ به بعد از شرکت‌های خودروسازی خودرو دریافت کرده‌اند؛ مهمترین دلیل در انصراف این افراد بوده است.
این در حالی میباشد که به دلیل فاصله قیمتی بسیار زیاد بین قیمت کارخانه و بازار آزاد، افرادی که موفق به خرید خودرو در طرح های فروش شوند، می توانند از سودی در حدود ۲۲۰ تا ۳۰۰ میلیون بهره مند شوند.

قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ایران خودرو

قرعه کشی این طرح که شامل مادران، دارندگان خودروهای فرسوده و عموم مردم بود در روز سه شنبه ۲۷ دی ماه در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انجام گردید.
گفته می شود که نتایج قرعه کشی طرح فروش فوق العاده شرکت خودروسازی ایران خودرو، امروز صبح منتشر گردید که برای دیدن نتایج، میتوانید به سایت اینترنتی این شرکت مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا