اخبار بورساخبار عرضه اولیه

زمان عرضه اولیه شرکت ستاره خلیج فارس (بزرگترین پالایشگاه خاورمیانه)

اخیرا اخباری مبنی بر عرضه اولیه زیر مجموعه شستا به گوش می رسد که یکی از آنها عرضه شرکت ستاره خلیج فارس، بزرگترین عرضه اولیه خاورمیانه است. اما زمان عرضه آن و مبلغ مورد نیار برای خرید عرضه ستاره خلیج فارس چقدر است؟

به نظر می رسد که عرضه اولیه پالایشگاه ستاره خلیج فارس، بزرگترین عرضه اولیه بازار سهام امسال صورت گیرد. این عرضه اولیه قرار است زمستان امسال انجام شود.

مشاهده آخرین اخبار بورسی: 

پیش بینی بازار بورس در هفته جاری (هفته اول آذر 99)

افزایش کارمزد خدمات بانکی از اول آذر

تاریخ عرضه اولیه شرکت ستاره خلیج فارس

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، روز گذشته در مجمع سالانه شستا خبری هم درباره زمان عرضه اولیه ستاره خلیج فارس اعلام شد. ستاره خلیج فارس زمستان 99 در بازار سرمایه، عرضه اولیه خواهد شد.

محمدعلی دادور، مدیر عامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در خصوص رونده پرونده این پالایشگاه برای ورود به بازار سرمایه گفته بود: زمان ورود به بازار سهام در گرو همکاری مسئولان و سازمان بورس است و در خوشببینانه‌ترین حالت تا حدود یک ماه و نیم آینده خواهد بود.

با این حال به نظر می‌رسد این عرضه اولیه با کمی تاخیر مواجه شده و در زمستان امسال سهامداران شاهد این عرضه اولیه خواهند بود.

از دیگر جزییات عرضه اولیه ستاره خلیج فارس این است که هرچند درباره رقم دقیق این عرضه اولیه سنگین تاکنون نرخی اعلام نشده اما پیش‌بینی می‌شود بزرگترین عرضه اولیه امسال باشد. این عنوان تا الان در اختیار عرضه اولیه شستا قرار داشت که در آن به هر متقاضی بیش از سه میلیون و 100 هزار تومان رسیده بود. بنابراین به نظر می‌رسد متقاضیان برای خرید سهام ستاره خلیج فارس می‌توانند رقم حداقلی سه میلیون و 100 هزار تومان را از هم‌اکنون هدف‌گذاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا