اخبار بورس

زمان و مکان برگزاری مجمع افزایش سرمایه 156 درصدی “مادیرا”

شرکت صنایع ماشین های اداری ایران با نماد “مادیرا” در بازار بورس، از زمان و مکان برگزاری مجمع فوق العاده در خصوص تصمیم گیری افزایش سرمایه 156 درصدی خبر داد.

مشاهده آخرین اخبار بورسی:

آخرین واکنش های مثبت بازار بورس

زمان برگزاری مجمع ورنا، مرقام، کیاريال پارس و شسپا

افزایش سرمایه 156 درصدی “مادیرا” از دو محل

به گزارش بورس فردا و به نقل از پایگاه خبری بورس پرس، شرکت صنایع ماشین های اداری ایران برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه، زمان برگزاری مجمع فوق العاده را اعلام کرد.

براین اساس، “مادیرا” ساعت 10 روز شنبه 13 دی در محل شرکت واقع در بالاتر از میدان ونک، خیابان خدامی، تقاطع خیابان آفتاب، پلاک 3 برای افزایش سرمایه 156 درصدی تصمیم گیری می کند.

بنابراین گزارش، شرکت صنایع ماشین های اداری ایران سرمایه فعلی را از 320 به 820 میلیارد تومان می رساند. 213.3 میلیارد تومان از تامین مالی “مادیرا” از محل سود انباشته و 286.6 میلیارد تومان دیگر از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

همچنین مجمع فوق‌العاده می‌تواند با انجام افزایش سرمایه از 820 میلیارد تومان به 1.9 هزار میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آوردة نقدی به منظور تامین سرمایه در گردش موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدت 2 سال به هیات‌مدیره تفویض کند تا پس از اخذ مجوز از سازمان نسبت به عملی کردن آن اقدام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا