اخبار بورس

زمان بازگشایی سهام ایران خودرو اعلام شد

معاملات سهام شرکت ایران خودرو با نام خودرو که به دلیل افزایش سرمایه متوقف شده بود به زودی بازگشایی خواهد شد. زمان بازگشایی سهام ایران خودرو در بورس به احتمال زیاد چهارشنبه و یا شنبه خواهد بود.

شرکت ایران خودرو که مدتی پیش آگهی افزایش سرمایه خود را سایت کدال قرار داد اکنون با قرار دادن سهام جایزه ناشی از افزایش سرمایه در سبد سهامداران خود آماده بازگشایی است و بسیاری منتظر اعلام تاریخ بازگشایی سهام ایران خودرو هستند.

با توجه به این موضوع که نماد خساپا دو روز بعد از قرار دادن سهام جایزه در سبد سهامداران خود بازگشایی شد این احتمال قوی است که اطلاعیه بازگشایی نماد خودرو نیز چهارشنبه یا شنبه از سوی ناظر بازار اعلام شود.

همچنین بخوانید: چند برنامه ایران خودرو برای تحقق جهش تولید

معاملات ایران خودرو به مدت 2 ماه به منظور افزایش سرمایه متوقف بود. اکنون ایران خودرو با افزایش سرمایه ۱۸۰۰ درصدی آماده بازگشایی است. قیمت هر سهم ایران خودرو قبل از توقف به دلیل افزایش سرمایه  ۱۲۲۹۲ ریال بود. قیمت سهام ایران خودرو بعد از بازگشایی ۵۸۳ ریال خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود سهام ایران خودرو بعد از بازگشایی رشد 100 درصدی را تجربه کند قبلا مشاهده شده که با بازگشایی یک نماد خودرویی نمادهای دیگر در معرض ریزش قرار می گیرند و این موضوعی است که سهامداران نمادهای دیگر بورسی را نگران می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا